Sziasztok segítséget szeretnék abba kérni hogy ehhez a scripthez segítettek benne meg magam is írtam hogy tudnék még annyit hozzá tenni hogy egy /kocsivesz /kocsielad parancsot hozzáírjak amit leraktam scriptbe autót azt megtudják venni és mentse és eladásnál szintúgy.
Ebbe szeretnék segítséget kérni akinek van egy kis ideje rá köszönöm!
Jármûvet letudok rakni és eladó is de még megvenni és tovább adni nem tudom.. new VehicleNames[][] =
{
\"Landstalker\", \"Bravura\", \"Buffalo\", \"Linerunner\", \"Perrenial\", \"Sentinel\",
\"Dumper\", \"Firetruck\", \"Trashmaster\", \"Stretch\", \"Manana\", \"Infernus\",
\"Voodoo\", \"Pony\", \"Mule\", \"Cheetah\", \"Ambulance\", \"Leviathan\", \"Moonbeam\",
\"Esperanto\", \"Taxi\", \"Washington\", \"Bobcat\", \"Whoopee\", \"BF Injection\",
\"Hunter\", \"Premier\", \"Enforcer\", \"Securicar\", \"Banshee\", \"Predator\", \"Bus\",
\"Rhino\", \"Barracks\", \"Hotknife\", \"Trailer\", \"Previon\", \"Coach\", \"Cabbie\",
\"Stallion\", \"Rumpo\", \"RC Bandit\", \"Romero\", \"Packer\", \"Monster\", \"Admiral\",
\"Squalo\", \"Seasparrow\", \"Pizzaboy\", \"Tram\", \"Trailer\", \"Turismo\", \"Speeder\",
\"Reefer\", \"Tropic\", \"Flatbed\", \"Yankee\", \"Caddy\", \"Solair\", \"Berkley\'s RC Van\",
\"Skimmer\", \"PCJ-600\", \"Faggio\", \"Freeway\", \"RC Baron\", \"RC Raider\", \"Glendale\",
\"Oceanic\",\"Sanchez\", \"Sparrow\", \"Patriot\", \"Quad\", \"Coastguard\", \"Dinghy\",
\"Hermes\", \"Sabre\", \"Rustler\", \"ZR-350\", \"Walton\", \"Regina\", \"Comet\", \"BMX\",
\"Burrito\", \"Camper\", \"Marquis\", \"Baggage\", \"Dozer\", \"Maverick\", \"News Chopper\",
\"Rancher\", \"FBI Rancher\", \"Virgo\", \"Greenwood\", \"Jetmax\", \"Hotring\", \"Sandking\",
\"Blista Compact\", \"Police Maverick\", \"Boxville\", \"Benson\", \"Mesa\", \"RC Goblin\",
\"Hotring Racer A\", \"Hotring Racer B\", \"Bloodring Banger\", \"Rancher\", \"Super GT\",
\"Elegant\", \"Journey\", \"Bike\", \"Mountain Bike\", \"Beagle\", \"Cropduster\", \"Stunt\",
\"Tanker\", \"Roadtrain\", \"Nebula\", \"Majestic\", \"Buccaneer\", \"Shamal\", \"Hydra\",
\"FCR-900\", \"NRG-500\", \"HPV1000\", \"Cement Truck\", \"Tow Truck\", \"Fortune\",
\"Cadrona\", \"FBI Truck\", \"Willard\", \"Forklift\", \"Tractor\", \"Combine\", \"Feltzer\",
\"Remington\", \"Slamvan\", \"Blade\", \"Freight\", \"Streak\", \"Vortex\", \"Vincent\",
\"Bullet\", \"Clover\", \"Sadler\", \"Firetruck\", \"Hustler\", \"Intruder\", \"Primo\",
\"Cargobob\", \"Tampa\", \"Sunrise\", \"Merit\", \"Utility\", \"Nevada\", \"Yosemite\",
\"Windsor\", \"Monster\", \"Monster\", \"Uranus\", \"Jester\", \"Sultan\", \"Stratium\",
\"Elegy\", \"Raindance\", \"RC Tiger\", \"Flash\", \"Tahoma\", \"Savanna\", \"Bandito\",
\"Freight Flat\", \"Streak Carriage\", \"Kart\", \"Mower\", \"Dune\", \"Sweeper\",
\"Broadway\", \"Tornado\", \"AT-400\", \"DFT-30\", \"Huntley\", \"Stafford\", \"BF-400\",
\"News Van\", \"Tug\", \"Trailer\", \"Emperor\", \"Wayfarer\", \"Euros\", \"Hotdog\", \"Club\",
\"Freight Box\", \"Trailer\", \"Andromada\", \"Dodo\", \"RC Cam\", \"Launch\", \"Police Car\",
\"Police Car\", \"Police Car\", \"Police Ranger\", \"Picador\", \"S.W.A.T\", \"Alpha\",
\"Phoenix\", \"Glendale\", \"Sadler\", \"Luggage\", \"Luggage\", \"Stairs\", \"Boxville\",
\"Tiller\", \"Utility Trailer\"
};
stock GetModelName(vehicleid)
{
new String[256];
format(String,sizeof(String),\"%s\",VehicleNames[GetVehicleModel(vehicleid) - 400]);
return String;
}
enum AutoEnum
{
veh_ID,
veh_Van,
veh_Elado,
veh_Kie[24],
veh_Kie_ID, //Ha játékosé akkor 0, ellenkezõ esetben frakció / munka ID
veh_Type, //0 - semmi, 1 - munka jármû, 2 - frakció, 3 - játékos, 4 - bérelhetõ
veh_model_id,
Float:veh_x,
Float:veh_y,
Float:veh_z,
Float:veh_a,
veh_Ajto,//0 - Zárva, 1 - nyitva
veh_Szin1,
veh_Szin2,
veh_Ar,
Text3D:label
};
new Jarmu[MAX_VEHICLES][AutoEnum];
new Jarmu_ID_count = 0;
stock CreateVehicleEx(model, Float:x, Float:y, Float:z, Float:a, szin1, szin2, ar)
{
if(Jarmu_ID_count >= MAX_VEHICLES) return printf(\"Nem rakható le több jármû!\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_ID] = CreateVehicle(model, x, y, z, a, szin1, szin2, -1);
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Van] = 1;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Elado] = 1;
new formatx[24];
format(formatx, 24, \"Eladó\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie] = formatx;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie_ID] = -1;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Type] = 0;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id] = model;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_x] = x;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_y] = y;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_z] = z;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_a] = a;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ajto] = 0;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin1] = szin1;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin2] = szin2;
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ar] = ar;
new labelstring[1024];
format(labelstring, 1024, \"{ff0000}Ez a jármû eladó!\\n{ffffff}[{FFE135}%s{ffffff}]{FFE135}\\n{ffffff}[{FFE135}Ár: %d FT{ffffff}]{FFE135}\",GetModelName(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id]), ar);
Jarmu[Jarmu_ID_count][label] = CreateDynamic3DTextLabel(labelstring, 0xFFFFFFAA, 0.0, 0.0, 2.0, 25.0, INVALID_PLAYER_ID, Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_ID], 1);
new string[1024];
format(string, sizeof(string), \"Jarmuvek/%d.ini\", Jarmu_ID_count);
djSetInt(string, \"Elado\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Elado]);
djSet(string, \"Kie\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie]);
djSetInt(string, \"Kie_ID\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie_ID]);
djSetInt(string, \"Type\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Type]);
djSetInt(string, \"Model\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id]);
djSetFloat(string, \"X\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_x]);
djSetFloat(string, \"Y\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_y]);
djSetFloat(string, \"Z\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_z]);
djSetFloat(string, \"A\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_a]);
djSetInt(string, \"Ajto\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ajto]);
djSetInt(string, \"Szin1\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin1]);
djSetInt(string, \"Szin2\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin2]);
djSetInt(string, \"Ar\", Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ar]);
Jarmu_ID_count++;
return 1;
}
stock LoadVehicles()
{
for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++)
{
new file[128];
format(file,sizeof(file),\"Jarmuvek/%d.ini\",v);
if(dini_Exists(file))
{
new string[256];
format(string, sizeof(string), \"Jarmuvek/%d.ini\", v);
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Elado] = djInt(string,\"Elado\");
format(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie], 24, \"%s\", dj(string,\"Kie\"));
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Kie_ID] = djInt(string,\"Kie_ID\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Type] = djInt(string,\"Type\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id] = djInt(string,\"Model\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_x] = djFloat(string,\"X\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_y] = djFloat(string,\"Y\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_z] = djFloat(string,\"Z\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_a] = djFloat(string,\"A\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ajto] = djInt(string,\"Ajto\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin1] = djInt(string,\"Szin1\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin2] = djInt(string,\"Szin2\");
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ar] = djInt(string,\"Ar\");
new model = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id];
new Float:x = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_x];
new Float:y = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_y];
new Float:z = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_z];
new Float:a = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_a];
new szin1 = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin1];
new szin2 = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Szin2];
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_ID] = CreateVehicle(model, x, y, z, a, szin1, szin2, -1);
SetVehiclePos(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_ID], x, y, z);
Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Van] = 1;
new ar = Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Ar];
new labelstring[1024];
if(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_Type] == 4)
{
format(labelstring, 1024, \"{ff0000}Ez a jármû bérelhetõ!\\n{ffffff}[{FFE135}%s{ffffff}]{FFE135}\\n{ffffff}[{FFE135}Ár: %d FT{ffffff}]{FFE135}\",GetModelName(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id]), ar);
}
else
{
format(labelstring, 1024, \"{ff0000}Ez a jármû eladó!\\n{ffffff}[{FFE135}%s{ffffff}]{FFE135}\\n{ffffff}[{FFE135}Ár: %d FT{ffffff}]{FFE135}\",GetModelName(Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_model_id]), ar);
}
Jarmu[Jarmu_ID_count][label] = CreateDynamic3DTextLabel(labelstring, 0xFFFFFFAA, 0.0, 0.0, 2.0, 25.0, INVALID_PLAYER_ID, Jarmu[Jarmu_ID_count][veh_ID], 1);
Jarmu_ID_count++;
}
}
printf(\"\\n%d DB jármû betöltve!\", Jarmu_ID_count);
return 1;
}
stock IsVehicleSpawned(vehicleid)
{
if(GetVehicleModel(vehicleid) > 0) return 1;
else return 0;
}
new params = Parameterek(cmdtext);
new param[10][32];
if(params > 0)
{
new params_szamlalo = 1;
while(params_szamlalo <= params && params_szamlalo < sizeof(param))
{
param[params_szamlalo] = GetParam(cmdtext, params_szamlalo);
params_szamlalo++;
}
}
#pragma unused pveh
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(egyezik(cmd,\"/újkocsi\"))
{
if(!IsScripter(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Csak scripterek használhatják!\");
//ModelID, Ár, Szín1, Szín2
if(params < 4)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"/újkocsi [ModelID] [Ár] [szín 1] [szín 2]\");
return 1;
}
if(strval(param[1]) < 400 || strval(param[1]) > 611) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hibás model ID!\");
new Float:k[4];
GetPlayerPos(playerid, k[0], k[1], k[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, k[3]);
CreateVehicleEx(strval(param[1]), k[0], k[1], k[2], k[3], strval(param[3]), strval(param[4]), strval(param[2]));
return 1;
}