Sziasztok a kérdésem az lenne hogy ezt a /entert és az /exitet hogy áttudná-e nekem alakítani ugy hogy ha neki megy az ajtónak vagy megnyomja az n (KEY_NO) gombot akkor berakja az interiorba
N Gombos megoldás lenne a legjobb :laugh:
Küldöm a /entert pawn kódját és utánna a /exit parancsot
if(egyezik(cmd, \"/enter\"))
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(MedicTime[playerid] > 1) return Msg(playerid,\"Lábadozzál, ne menjél sehova...\");
if(NemMozoghat(playerid)) return Msg(playerid,\"Most nem!\");
BementIdo[playerid] = 3;
new hazak = sizeof(HouseInfo);
new PlayerVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid), PlayerInt = GetPlayerInterior(playerid);
if(IsAt(playerid,IsAt_HazElott) != NINCS && params != 1) return Msg(playerid,\"/enter [Ház/Labor]\");
new kocsi = GetClosestCar(playerid);
if(GetDistanceToCar(playerid,kocsi) < 5.0)
{
if(KocsiMogottVan(playerid,kocsi))
{
Msg(playerid,\"Bemásztál a csomagtartóba\");
Cselekves(playerid,\"bemászott a csomagtartóba / climbed into the trunk\");
}
}
if(pajzsnala[playerid] != 0)
{
Pajzs_Hatra(playerid);
Pajzs_Kezbe(playerid);
}
if(IsAt(playerid,IsAt_HazElott) != NINCS)
{
for(new i = 0; i < hazak; i++)
{
if (PlayerToPoint(3, playerid,HouseInfo[hEntrancex], HouseInfo[hEntrancey], HouseInfo[hEntrancez]))
{
if(HouseInfo[hLock] == 0)
{
if(egyezik(param[1],\"ház\") || egyezik(param[1],\"haz\") || egyezik(param[1],\"house\"))
{
new HazBelso = HouseInfo[hBelso];
SetPlayerInterior(playerid,IntInfo[HazBelso][iNumber]);
SetPlayerPos(playerid,IntInfo[HazBelso][iExitX],IntInfo[HazBelso][iExitY],IntInfo[HazBelso][iExitZ]);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, i);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Üdv itt!\", 5000, 1);
PlayerInfo[playerid][pLocal] = i;
Hazbanvan[playerid] = 1;
new zseka = Fbios[playerid];
SendFormatMessage(zseka, Pink, \"PDA Üzenet: %s bement a %d számú házba.\", PlayerName(playerid), i)
SetPlayerMarkerForPlayer(zseka, playerid, COLOR_INVISIBLE);
}
else if(egyezik(param[1],\"labor\"))
{
if(HouseInfo[hDrog] != 1) return Msg(playerid,\"A házban nincs droglabor!\");
SetPlayerVirtualWorld(playerid, i);
SetPlayerPos(playerid,1253.2783,-1701.6456,6319.3672);
Freeze(playerid,5000);
GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Üdv itt!\", 5000, 1);
PlayerInfo[playerid][pLocal] = i;
Hazbanvan[playerid] = 1;
}
else
return Msg(playerid,\"/enter [Ház/Labor]\");
}
else
{
GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zarva\", 5000, 1);
return 1;
}
}
}
}
for(new i = 0; i < MAXAJTO; i++)
{
if(Ajtok[Van] != 1) continue;
if(PlayerToPoint(3, playerid, Ajtok[beX], Ajtok[beY], Ajtok[beZ]) && PlayerVW == Ajtok[beVW] && PlayerInt == Ajtok[beInt])
if(egyezik(cmd, \"/exit\"))
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(MedicTime[playerid] > 1) return Msg(playerid,\"Lábadozzál, ne menjél sehova...\");
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 441) return Msg(playerid,\"Enter gomb!\");
if(NemMozoghat(playerid)) return Msg(playerid,\"Most nem!\");
BementIdo[playerid] = 3;
if(pajzsnala[playerid] != 0)
{
Pajzs_Hatra(playerid);
Pajzs_Kezbe(playerid);
}
new PlayerVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid), PlayerInt = GetPlayerInterior(playerid);
if(PlayerToPoint(3.0, playerid, 210.0833,252.9767,902.3516))
{
new house = PlayerInfo[playerid][pLocal];
Cselekves(playerid,\"kiment az ajtón / went out on the door\",1);
SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[house][hEntrancex],HouseInfo[house][hEntrancey],HouseInfo[house][hEntrancez]);
SetPlayerInterior(playerid, 0);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
PlayerInfo[playerid][pLocal] = NINCS;
Hazbanvan[playerid] = 0;
new zseka = Fbios[playerid];
SendFormatMessage(zseka, Pink, \"PDA Üzenet: %s kiment a %d számú házból.\", PlayerName(playerid), house);
SetPlayerMarkerForPlayer(zseka, playerid, Pink);
Freeze(playerid, 5000);
Msg(playerid,\"Interior betöltése folyamatban...\");
}
for(new i = 0; i < MAXAJTO; i++)
{
if(Ajtok[Van] != 1) continue;
if(PlayerToPoint(3, playerid, Ajtok[KiX], Ajtok[KiY], Ajtok[KiZ]) && PlayerVW == Ajtok[KiVW] && PlayerInt == Ajtok[KiInt])