Szerző Téma: Segítséget kérnék a /enter és /exit parancsal  (Megtekintve 632 alkalommal)

Segítséget kérnék a /enter és /exit parancsal
« Dátum: 2013. Október 19. - 17:49:16 »
0 Show voters
Sziasztok a kérdésem az lenne hogy ezt a /entert és az /exitet  hogy áttudná-e nekem alakítani ugy hogy ha neki megy az ajtónak vagy megnyomja az n (KEY_NO) gombot akkor berakja az interiorba :) N Gombos megoldás lenne a legjobb  :laugh:
Küldöm a /entert pawn kódját és utánna a /exit parancsot
 
if(egyezik(cmd, \"/enter\"))
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(MedicTime[playerid] > 1) return Msg(playerid,\"Lábadozzál, ne menjél sehova...\");
   if(NemMozoghat(playerid)) return Msg(playerid,\"Most nem!\");
   BementIdo[playerid] = 3;
   new hazak = sizeof(HouseInfo);
   new PlayerVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid), PlayerInt = GetPlayerInterior(playerid);
   if(IsAt(playerid,IsAt_HazElott) != NINCS && params != 1) return Msg(playerid,\"/enter [Ház/Labor]\");
   new kocsi = GetClosestCar(playerid);
   if(GetDistanceToCar(playerid,kocsi) < 5.0)
   {
       if(KocsiMogottVan(playerid,kocsi))
       {
           Msg(playerid,\"Bemásztál a csomagtartóba\");
           Cselekves(playerid,\"bemászott a csomagtartóba / climbed into the trunk\");
       }
   }
   if(pajzsnala[playerid] != 0)
   {
      Pajzs_Hatra(playerid);
      Pajzs_Kezbe(playerid);
   }
   if(IsAt(playerid,IsAt_HazElott) != NINCS)
   {
              for(new i = 0; i < hazak; i++)
      {
         if (PlayerToPoint(3, playerid,HouseInfo[hEntrancex], HouseInfo[hEntrancey], HouseInfo[hEntrancez]))
         {
            if(HouseInfo[hLock] == 0)
            {
                if(egyezik(param[1],\"ház\") || egyezik(param[1],\"haz\") || egyezik(param[1],\"house\"))
                {
                   new HazBelso = HouseInfo[hBelso];
                  SetPlayerInterior(playerid,IntInfo[HazBelso][iNumber]);
                  SetPlayerPos(playerid,IntInfo[HazBelso][iExitX],IntInfo[HazBelso][iExitY],IntInfo[HazBelso][iExitZ]);
                  SetPlayerVirtualWorld(playerid, i);
                  GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Üdv itt!\", 5000, 1);
                  PlayerInfo[playerid][pLocal] = i;
                  Hazbanvan[playerid] = 1;
                  new zseka = Fbios[playerid];
                  SendFormatMessage(zseka, Pink, \"PDA Üzenet: %s bement a %d számú házba.\", PlayerName(playerid), i)
                  SetPlayerMarkerForPlayer(zseka, playerid, COLOR_INVISIBLE);
               }
               else if(egyezik(param[1],\"labor\"))
               {
                   if(HouseInfo[hDrog] != 1) return Msg(playerid,\"A házban nincs droglabor!\");
                   SetPlayerVirtualWorld(playerid, i);
                   SetPlayerPos(playerid,1253.2783,-1701.6456,6319.3672);
                   Freeze(playerid,5000);
                   GameTextForPlayer(playerid, \"~w~Üdv itt!\", 5000, 1);
                  PlayerInfo[playerid][pLocal] = i;
                  Hazbanvan[playerid] = 1;
               }
               else
                   return Msg(playerid,\"/enter [Ház/Labor]\");
            }
            else
            {
               GameTextForPlayer(playerid, \"~r~Zarva\", 5000, 1);
               return 1;
            }
         }
      }
   }
   for(new i = 0; i < MAXAJTO; i++)
   {
      if(Ajtok[Van] != 1) continue;
      if(PlayerToPoint(3, playerid, Ajtok[beX], Ajtok[beY], Ajtok[beZ]) && PlayerVW == Ajtok[beVW] && PlayerInt == Ajtok[beInt])

 

   if(egyezik(cmd, \"/exit\"))
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(MedicTime[playerid] > 1) return Msg(playerid,\"Lábadozzál, ne menjél sehova...\");
   if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) == 441) return Msg(playerid,\"Enter gomb!\");
   if(NemMozoghat(playerid)) return Msg(playerid,\"Most nem!\");
   BementIdo[playerid] = 3;
   if(pajzsnala[playerid] != 0)
   {
      Pajzs_Hatra(playerid);
      Pajzs_Kezbe(playerid);
   }
   new PlayerVW = GetPlayerVirtualWorld(playerid), PlayerInt = GetPlayerInterior(playerid);
   if(PlayerToPoint(3.0, playerid, 210.0833,252.9767,902.3516))
   {
       new house = PlayerInfo[playerid][pLocal];
       Cselekves(playerid,\"kiment az ajtón / went out on the door\",1);
       SetPlayerPos(playerid,HouseInfo[house][hEntrancex],HouseInfo[house][hEntrancey],HouseInfo[house][hEntrancez]);
       SetPlayerInterior(playerid, 0);
       SetPlayerVirtualWorld(playerid, 0);
      PlayerInfo[playerid][pLocal] = NINCS;
      Hazbanvan[playerid] = 0;
      new zseka = Fbios[playerid];
      SendFormatMessage(zseka, Pink, \"PDA Üzenet: %s kiment a %d számú házból.\", PlayerName(playerid), house);
      SetPlayerMarkerForPlayer(zseka, playerid, Pink);
      Freeze(playerid, 5000);
      Msg(playerid,\"Interior betöltése folyamatban...\");
   }
   for(new i = 0; i < MAXAJTO; i++)
   {
      if(Ajtok[Van] != 1) continue;
      if(PlayerToPoint(3, playerid, Ajtok[KiX], Ajtok[KiY], Ajtok[KiZ]) && PlayerVW == Ajtok[KiVW] && PlayerInt == Ajtok[KiInt])

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Segítséget kérnék a /enter és /exit parancsal
« Válasz #1 Dátum: 2013. Október 20. - 22:45:38 »
0 Show voters
Ebbe mi olyan nehéz?Minek ehhez segítség?
Az algoritmusokat beilleszted a \"OnPlayerKeyStateChange\" függvény alá és használod a KEY_YES-t...

Segítséget kérnék a /enter és /exit parancsal
« Válasz #2 Dátum: 2013. Október 21. - 19:16:11 »
0 Show voters
SeeRPG módról van szó.

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Segítséget kérnék a /enter és /exit parancsal
« Válasz #3 Dátum: 2013. Október 21. - 19:31:53 »
0 Show voters
[mod]Témát zárom, mivel megnéztem a kódokat.. benne van a SeeRPG módjában.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal