Szerző Téma: Trollkodó garázsrendszer  (Megtekintve 1066 alkalommal)

Trollkodó garázsrendszer
« Dátum: 2011. szeptember 08. - 16:37:56 »
0 Show voters
Hali!
Letöltöttem a kadaradam féle garázsrendszert és mindent úgy csináltam ahogy a leírás megkövetelt de a következõ pawno errorok léptek fel:   :\'(
[pawn]C:\\Documents and Settings\\haha\\Asztal\\Half Life RolePlay\\gamemodes\\hlrp.pwn(13986) : error 017: undefined symbol \"dcmd_garageenter\"
C:\\Documents and Settings\\haha\\Asztal\\Half Life RolePlay\\gamemodes\\hlrp.pwn(14646) : error 017: undefined symbol \"dcmd_garageenter\"
C:\\Documents and Settings\\haha\\Asztal\\Half Life RolePlay\\gamemodes\\hlrp.pwn(14650) : error 017: undefined symbol \"params\"
C:\\Documents and Settings\\haha\\Asztal\\Half Life RolePlay\\gamemodes\\hlrp.pwn(14667) : warning 225: unreachable code
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Errors.
[/pawn]
Mi lehet a hiba :question:

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Trollkodó garázsrendszer
« Válasz #1 Dátum: 2011. szeptember 08. - 16:41:42 »
+1 Show voters
Mivel ö DCMD-vel csinálta és neked nincs be definiálva a DCMD
Ezt a módod elejére illeszt be
[pawn]#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1[/pawn]
A 14667 sornál meg az a \'kód\'Nem létezik (Asszem)
És egy DCMD-s parancs igy néz ki:
[pawn]dcmd_valami(playerid, params[])
{
//Ide a parancs cuccokat
return 1;
}[/pawn]
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 08. - 16:45:06 írta JackBronson »

Trollkodó garázsrendszer
« Válasz #2 Dátum: 2011. szeptember 08. - 16:48:30 »
0 Show voters
Idézetet írta: JackBronson date=1315492902\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"11318\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Mivel ö DCMD-vel csinálta és neked nincs be definiálva a DCMD
Ezt a módod elejére illeszt be
[pawn]#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1[/pawn]
A 14667 sornál meg az a \'kód\'Nem létezik (Asszem)
És egy DCMD-s parancs igy néz ki:
[pawn]dcmd_valami(playerid, params[])
{
//Ide a parancs cuccokat
return 1;
}[/pawn]
 
A parancs így néz ki:
[pawn]dcmd_garageenter(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, -2572.276367, 880.016235, 63.275249))
{
if (sscanf(params, \"r\"))
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sA]);
GetPlayerPos(playerid, SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, SavePos[playerid][sA]);
SavePos[playerid][savedPos] = 1;
SetPlayerPos(playerid, -2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 5);//VirtuaWorld-t át lehet írni,hogy ne egy garázsban legyen az összes player
new getv = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(getv,-2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 5);//VirtuaWorld-t át lehet írni,hogy ne egy garázsban legyen az összes player
PutPlayerInVehicle(playerid,getv,0);
}
else SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem vagy garázsnál!\");
return 1;
}[/pawn]
És így hibázik :/

Koncz_Norbert

  • Vendég
Trollkodó garázsrendszer
« Válasz #3 Dátum: 2011. szeptember 08. - 16:51:11 »
+2 Show voters

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(garageenter, 11, cmdtext);
return 0;
}
dcmd_garageenter(playerid,params[])
{
#pragma unused params[]
// Többi adat
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 08. - 16:55:56 írta Koncz Norbert »

Trollkodó garázsrendszer
« Válasz #4 Dátum: 2011. szeptember 08. - 16:59:11 »
0 Show voters
MEGOLDVA!
« Utoljára szerkesztve: 2011. szeptember 08. - 17:15:16 írta Zotyabuszos »

Koncz_Norbert

  • Vendég
Trollkodó garázsrendszer
« Válasz #5 Dátum: 2011. szeptember 08. - 17:14:35 »
+2 Show voters

#define dcmd(%1,%2,%3) if (!strcmp((%3)[1], #%1, true, (%2)) && ((((%3)[(%2) + 1] == \'\\0\') && (dcmd_%1(playerid, \"\"))) || (((%3)[(%2) + 1] == \' \') && (dcmd_%1(playerid, (%3)[(%2) + 2]))))) return 1
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
dcmd(garageenter, 11, cmdtext);
        return 0;
}
enum svpos
{
Float:sX,
Float:sY,
Float:sZ,
Float:sA,
SavedPos
}
new SavePos[MAX_PLAYERS][svpos];
dcmd_garageenter(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, -2572.276367, 880.016235, 63.275249))
{
//if (sscanf(params, \"r\"))
#pragma unused params
GetVehiclePos(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), SavePos[playerid][sA]);
GetPlayerPos(playerid, SavePos[playerid][sX], SavePos[playerid][sY], SavePos[playerid][sZ]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, SavePos[playerid][sA]);
SavePos[playerid][savedPos] = 1;
SetPlayerPos(playerid, -2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
SetPlayerVirtualWorld(playerid, 5); //VirtuaWorld-t át lehet írni,hogy ne egy garázsban legyen az összes player
new getv = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehiclePos(getv,-2186.126953125,-210.37698364258,36.515625);
SetVehicleVirtualWorld(GetPlayerVehicleID(playerid), 5); //VirtuaWorld-t át lehet írni,hogy ne egy garázsban legyen az összes player
PutPlayerInVehicle(playerid,getv,0);
}
else
SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Nem vagy garázsnál!\");
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal