Szerző Téma: TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.  (Megtekintve 2895 alkalommal)

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Dátum: 2015. április 07. - 21:50:52 »
0 Show voters
Sziasztok. Street RPG módot használok, amit folyamatosan editelek. :) Na most, az a problémám hogy a TD-s pénzt úgy szeretném megoldani, hogy ne legyen a pénznek TD-je, hanem helyette az alap GTA-s TD legyen bent. Mondták nekem hogy a függvényeket írjam át, de ez nekem kínai. :D Kösz előre is. :)
Zárható, megoldva!
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 15. - 19:04:40 írta Alfonso »

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #1 Dátum: 2015. április 07. - 22:00:06 »
+1 Show voters
A Street Rp-nek ahogy latom van koze a See modhoz.
Vagy tevedek?
www.twitch.tv/almightymartin

Az év STAFF tagja - 2015
Az év RP szervere - 2015 - [rc-rp.hu]

Red County Role Play [rc-rp.hu] - Tulajdonos
Project San Andreas [psa.hu] - Főadminisztrátor
See MTA LV [see-game.com] - Admin 4

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #2 Dátum: 2015. április 07. - 22:13:20 »
0 Show voters
Valami afterlife rpg keverék meg ki tudja mi féle.
http://sampforum.hu/index.php?topic=47284.0
Szedd ki a pénznek a TD -jét és az alap gta sa pénz fog meg jelenni ki törlöd oszt csá

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #3 Dátum: 2015. április 08. - 05:48:23 »
0 Show voters
Streetnek szerintem semmi köze a See-hez. Megnézem mi lesz, ha kiveszem. :)

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #4 Dátum: 2015. április 08. - 06:22:21 »
+3 Show voters
OnPlayerUpdate alatt állítsd át a TD-s pénzt sima dollárra.

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #5 Dátum: 2015. április 08. - 16:54:01 »
0 Show voters
Kiszedtem, de ezzel vacakolok:
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:Health, Weapon, Ammo;
      new ora, perc, masodperc;
      new Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      
GetPlayerHealth(playerid, Health);
    Weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
    Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);
   
gettime(ora, perc, masodperc);
for(new drot; drot < MAX_DROT; drot++)
{
    if(DrotInfo[drot][Van] == 1)
    {
   GetObjectPos(DrotInfo[drot][Object3], szzx, szzy, szzz);
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 4.0, szzx, szzy, szzz) && IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
        GetVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, tires);
        UpdateVehicleDamageStatus(vehicleid, panels, doors, lights, 15);
         break;
        }
    }
}

 
Itt mit írjak át? :D Angel, vagy nincs ott pénz, vagy én vagyok vak. :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 17:16:09 írta anGeL »

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #6 Dátum: 2015. április 08. - 17:16:36 »
+2 Show voters
Fogalmam sincs, nem értek hozzá, de jónéhány modban így oldották meg, amit láttam.

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #7 Dátum: 2015. április 08. - 17:40:10 »
0 Show voters
Találtam valamit.. Elő fordulhat, hogy itt kell? xd
 
forward CheckMoney(playerid);
public CheckMoney(playerid)
{
    new string[128], asd[128], asd2[128], asd3[128];
if(pInfo[playerid][pMoney] < 10)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100)
{
format(string, sizeof(string), \"$000000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 100000)
{
format(string, sizeof(string), \"$000%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(100000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 1000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$00%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(1000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 10000000)
{
format(string, sizeof(string), \"$0%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
if(10000000 <= pInfo[playerid][pMoney] < 999999999)
{
format(string, sizeof(string), \"$%i\", pInfo[playerid][pMoney]);
TextDrawSetString(Ft[playerid], string);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
}
format(asd, sizeof(asd), \"%s\", Nev(playerid));
TextDrawSetString(NevMutat2[playerid], asd);
format(asd2, sizeof(asd2), \"Szint: %d\", pInfo[playerid][pOra]);
TextDrawSetString(jOra2[playerid], asd2);
format(asd3, sizeof(asd3), \"Bank: %d$\", pInfo[playerid][pBankMoney]);
TextDrawSetString(BankPenz[playerid], asd3);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 17:42:08 írta anGeL »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #8 Dátum: 2015. április 08. - 17:41:59 »
0 Show voters
Igen ott lesz.
 ide is nézz be mert oda van rakva CreatePlayerTextDraw
 
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

 
Ahogy néztem ezek lesznek azok ami meg jeleníti a cuccost
 
TextDrawShowForPlayer(playerid, Ft[playerid]);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Box[playerid]);
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 17:45:43 írta ZSOLTI99 »

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #9 Dátum: 2015. április 08. - 17:52:25 »
0 Show voters
Köszi. Kitöröltem mind, meg minden, de hogyan tudom megcsinálni hogy ha adok magamnak pénz pl, akkor oda adja azt?  :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 18:19:15 írta Alfonso »

Nem elérhető anGeL

  • Adminisztrátor
  • 2158
    • Profil megtekintése
TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #10 Dátum: 2015. április 08. - 18:29:07 »
+2 Show voters
Ha megoldod azt amit mondtam, akkor nyilván textdraw változóba adja a pénzt, de mivel OnPlayerUpdate alatt átállítja sima dollárba, ezért ott is megkapod.

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #11 Dátum: 2015. április 08. - 18:36:29 »
0 Show voters
Ilyen jó?
iNewPlayerMoney[playerid] = GetPlayerMoney(playerid);
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 18:46:33 írta anGeL »

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #12 Dátum: 2015. április 08. - 18:53:44 »
0 Show voters
pénzadó függvény:
GivePlayerMoney
Ezzel adsz pénzt magadnak
Mellesleg az nem td hanem hud

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #13 Dátum: 2015. április 08. - 19:24:59 »
0 Show voters
Bocsi, nagyon béna vagyok pawno téren, inkább mappolok.  :-[ 
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
new Float:Health, Weapon, Ammo;
      new ora, perc, masodperc;
      new Float:szzx, Float:szzy, Float:szzz;
new panels, doors, lights, tires;
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
new GivePlayerMoney

 
Ez így? :/
[gmod]Pawn codet ne hagyd le újra![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2015. április 08. - 19:30:50 írta anGeL »

TextDraw-os pénz áttétele alap GTA TD-re.
« Válasz #14 Dátum: 2015. április 08. - 19:45:34 »
0 Show voters
GivePlayerMoney(playerid,1)

 
Így adsz magadnak 1$

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal