Szerző Téma: Szögesdrót Bug!  (Megtekintve 1798 alkalommal)

Szögesdrót Bug!
« Dátum: 2012. november 10. - 18:36:20 »
0 Show voters
Üdv Azzal A Próblémával Fordulok Hozzátok hogy, Lerakom a szögesdrótomat. Áthajt rajta egy jármû és nem pukkan ki a kereke.
Erre várok megoldásokat! Jutalom Plusszocskák!
Kódrészek:
 
   if(IsPlayerConnected(playerid)) return 0;
{
       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
           for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
               {
                    if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
                    {
                        new panels, ajtok, fenyek, tires;
                        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               GetVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
               tires = encode_tires(1, 1, 1, 1);
               UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    }
                }
            }
        }
}
return 0;
}

 

stock CreateStrip(Float:x,Float:y,Float:z,Float:Angle)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
     {
         if(SpikeInfo[sCreated] == 0)
         {
            SpikeInfo[sCreated]=1;
            SpikeInfo[sX]=x;
            SpikeInfo[sY]=y;
            SpikeInfo[sZ]=z-0.7;
            SpikeInfo[sObject] = CreateObject(2899, x, y, z-0.9, 0, 0, Angle-90);
}
     }
return 0;
}
stock DeleteClosestStrip(playerid)
{
    for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
     {
         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
        {
             if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
            {
                SpikeInfo[sCreated]=0;
                SpikeInfo[sX]=0.0;
                SpikeInfo[sY]=0.0;
                SpikeInfo[sZ]=0.0;
                DestroyObject(SpikeInfo[sObject]);
             }
         }
     }
    return 0;
}
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4) {
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}

 

   if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-le\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-le\", true) == 0)
    {
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
        {
            new Float:plocx,Float:plocy,Float:plocz,Float:ploca;
          GetPlayerPos(playerid, plocx, plocy, plocz);
          GetPlayerFacingAngle(playerid,ploca);
           CreateStrip(plocx,plocy,plocz,ploca);
          return 1;
}
}
if(strcmp(cmd, \"/szögesdrót-fel\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/szogesdrot-fel\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 4 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 4)
{
           DeleteClosestStrip(playerid);
       return 1;
}
}

 

enum sInfo
{
    sCreated,
    Float:sX,
    Float:sY,
    Float:sZ,
    sObject,
};
new SpikeInfo[MAX_SPIKESTRIPS][sInfo];

 

#define MAX_SPIKESTRIPS 200

 
A Kódokat nem sorrendbe írtam! A megoldásokra lennék csak kíváncsi elõre köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 10. - 18:38:09 írta Chris_Antonio »

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Szögesdrót Bug!
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 10. - 19:27:16 »
0 Show voters
   if(IsPlayerConnected(playerid))
{
       if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER)
       {
           for(new i = 0; i < sizeof(SpikeInfo); i++)
            {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, SpikeInfo[sX], SpikeInfo[sY], SpikeInfo[sZ]))
               {
                    if(SpikeInfo[sCreated] == 1)
                    {
                        new panels, ajtok, fenyek, tires;
                        new carid = GetPlayerVehicleID(playerid);
               GetVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
               tires = encode_tires(1, 1, 1, 1);
               UpdateVehicleDamageStatus(carid, panels, ajtok, fenyek, tires);
                    }
                }
            }
        }
}
return 0;
}

Szögesdrót Bug!
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 10. - 21:27:35 »
0 Show voters
Még mindig nem jó....Simán át lehett rajta hajtani és nem durran ki a kerék.

Szögesdrót Bug!
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 11. - 14:55:20 »
+1 Show voters

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal