Sziasztok.Nos rájöttem hogy hogy lehet állítani a benzin kapacitását Defensive-be,viszont a kapacitás egybe van építve magával A benzinszállító munkával.Érdeklõdni szeretnék hogy az adott változók mit takarnak.
else if(BSZCPK[ playerid ] == 2)
{
new x = BSZCPK [playerid], S[128];
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SetPlayerCheckpoint(playerid, BSZCP
- [0], BSZCP
- [1], BSZCP
- [2], 5.0);
BSZCPK[playerid] ++;
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Megbízás teljesítve!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Leszállítottál 400 liter üzemanyagot!\");
SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Parkold le a kamiont!\");
if(Diesel+200 <= 2000)// Ez itt a benzinkút kapacitását akarja takarni?Mivel egyrészt ezt jelzi a TexTLabelen,másrészt ha ezt átírnom többet tárolhatok
{
Diesel += 200; // Ez Itt mit takar?
pInfo[playerid][pFizetes] += 2500; // Ez AZ érték hogy jön ki ?Mert ez maga a fizetés akar lenni.2500$-t kap egy kör benzinszállításért.
Viszont ez értetendõ arra hogy a teljes,200Literes leszállításért kap annyit,vagy csak a 200 liter hiányából való pénzt kapja meg?elõre is köszönöm
}
if(Benzin+200 <= 2000)
{
Benzin += 200;
pInfo[playerid][pFizetes] += 2500;
}
UzemanyagMent();
Delete3DTextLabel(dieseljelzo);
format(S, sizeof(S), \"Gázolaj: %d l\", Diesel);
dieseljelzo = Create3DTextLabel(S, NARANCS, -1329.5138,2680.1528,50.4688, 40.0, 0, 0);
Delete3DTextLabel(benzinjelzo);
format(S, sizeof(S), \"Benzin: %d l\", Benzin);
benzinjelzo = Create3DTextLabel(S, NARANCS, -1330.0687,2674.8279,50.4688, 40.0, 0, 0);
}