-
Sziasztok!
Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
Itt a kódja:
new Float:vVectors[4], string[30];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog :(
Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le
-
floatround(3.3, floatround_ceil);
wikipédiáról másolva, hiányzik neked egy érték.
-
Így?:
vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667, floatround_ceil);
Mert így is ugyanúgy warningos :(
-
Soha nem használtam még a floatround függvényt, így nem tudom, de valamelyik jó hozzá: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Floatround_method
Kérlek másold be mit ír a warning.
-
Már bemásolta. Amúgy szerintem egyszerûen guglizz ki egy másik sebességmérõ szkriptet, és kész.
[mod]Viszont a warningok/errorok számára külön fenn van tartva egy kiemelt téma is. Kérlek használd azt! Zárok.[/mod]
-
Sziasztok!
Találtam fórumon egy fasza kis leírást sebességmérõrõl, meg is csináltam viszont kaptam rá 3db warningot:
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
F:\\_GTASZERVER!\\SAJTRP\\gamemodes\\raven.pwn(2412) : warning 213: tag mismatch
Itt a kódja:
new Float:vVectors[4], string[30];
GetVehicleVelocity(GetPlayerVehicleID(playerid),vVectors[0],vVectors[1],vVectors[2]);
vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667);//warningos sor
És az az idegesítõ hogy emiatt nem is mûködik a dolog :(
Aki tudja hogy javíthatom ki pls írja le
-
floatround(3.3, floatround_ceil);
wikipédiáról másolva, hiányzik neked egy érték.
-
Így?:
vVectors[3] = floatround(floatsqroot((vVectors[0]^2)+(vVectors[1]^2)+(vVectors[2]^2))*136.666667, floatround_ceil);
Mert így is ugyanúgy warningos :(
-
Soha nem használtam még a floatround függvényt, így nem tudom, de valamelyik jó hozzá: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Floatround_method
Kérlek másold be mit ír a warning.
-
Már bemásolta. Amúgy szerintem egyszerûen guglizz ki egy másik sebességmérõ szkriptet, és kész.
[mod]Viszont a warningok/errorok számára külön fenn van tartva egy kiemelt téma is. Kérlek használd azt! Zárok.[/mod]