Szerző Téma: Sebességmérő hiba..  (Megtekintve 936 alkalommal)

Sebességmérő hiba..
« Dátum: 2016. január 20. - 06:32:26 »
0 Show voters
Sziasztok! Elkészítettem egy sebességmérőt. Nos. Az a problémám vele, hogyha nincs bent NPC akkor kiadja a sebességmérőt mikor kocsiba ülök, de ha kiszállok nem tűnik el. Ha NPC van bent akkor mikor kiszállok a kocsiból kiadja 150ms-re a sebességmérőt. Ötlet?
Mód elején:
 

forward SebessegMero(playerid);

 


public SebessegMero(playerid)
{
new string[128];
    new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
    format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~%d KM/h\",GetVehicleSpeed(vehid));
GameTextForPlayer(playerid, string, 150, 3);
}

 
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)-ben:
 

if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
SetTimer(\"SebessegMero\",100,1);
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
KillTimer(SebessegMero(playerid));
}

 
GetVehicleSpeed funkció:
 

stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
new Float:xPos[3];
GetVehicleVelocity(vehicleid, xPos[0], xPos[1], xPos[2]);
return floatround(floatsqroot(xPos[0] * xPos[0] + xPos[1] * xPos[1] + xPos[2] * xPos[2]) * 150.00);
}

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
Sebességmérő hiba..
« Válasz #1 Dátum: 2016. január 23. - 13:05:40 »
0 Show voters
new SebessegTimer[MAX_PLAYERS];
// Amikor elinditod a timert.
SebessegTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Funcname\",interval,repeating,format,const format);
Ha meg ki száll a kocsiból, akkor KillTimer(SebessegTimer[playerid]);

Sebességmérő hiba..
« Válasz #2 Dátum: 2016. január 23. - 21:49:15 »
0 Show voters
Én kérek elnézést, véletlen volt egy Kick funkció. Tökéletes!! KÖSZI!
« Utoljára szerkesztve: 2016. január 25. - 18:42:03 írta Zippanto »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal