Szerző Téma: Hillside RPG problem  (Megtekintve 1267 alkalommal)

Hillside RPG problem
« Dátum: 2011. Június 16. - 08:40:33 »
0
Hali!
Akadt egy kis problémám a hillside RPG vel. ( Tudom hogy sokan írják hogy ne RP szerverbe kezdj de én csak funnolni akarok rajta pár haverommal és csak azért ezt tölöttem le mert ez tetszett meg :D )
Ezek a hibák adóttak:
[pawn]C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(26624) : error 004: function \"NameTimer\" is not implemented
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(28038) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerPrivmsg\")
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(28102) : warning 203: symbol is never used: \"GetPointDistanceToPointExMorph\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.[/pawn]

Koncz_Norbert

  • Vendég
Hillside RPG problem
« Válasz #1 Dátum: 2011. Június 16. - 09:10:06 »
+1
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(28102) : warning 203: symbol is never used: \"GetPointDistanceToPointExMorph\"[/quote]
Töröld a GetPointDistanceToPointExMorph függvényt. Akár könyvtárakban van (Include) vagy a módodban.


C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(28038) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnPlayerPrivmsg\")[/quote]
Hozzá kell adnod ezt. Globálisan!
 
forward OnPlayerPrivmsg(playerid, recieverid, text[]);

 


C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\ssss\\gamemodes\\Másolat (3) - Hillside.pwn(26624) : error 004: function \"NameTimer\" is not implemented[/quote]
Nem vagyok biztos benne de a CustomPickups-ban van a NameTimer amit nem tud értelmezni.
Tess. Helyezd el a módodba:
 

public NameTimer()
{
for(new i = 0;i < MAX_PLAYERS;i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
   {
      for(new q = 0;q < MAX_PLAYERS;q++)
      {
      if(IsPlayerConnected(q))
      {
            new Float:p1x;
         new Float:p1y;
         new Float:p1z;
         new Float:p2x;
         new Float:p2y;
         new Float:p2z;
         if(IsPlayerConnected(i) && IsPlayerConnected(q))
         {
            GetPlayerPos(i,p1x,p1y,p1z);
                   GetPlayerPos(q,p2x,p2y,p2z);
            if(GetPointDistanceToPointExMorph(p1x,p1y,p1z,p2x,p2y,p2z) < pdistance)
            {
               if(PlayerInfo[q][pMaskuse] != 1)
                   {
                  ShowPlayerNameTagForPlayer(i,q,1);
               }
                }
            else
            {
               ShowPlayerNameTagForPlayer(i,q,0);
            }
                    }
                }
            }
        }
}
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. Június 16. - 10:16:21 írta Koncz Norbert »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal