Szerző Téma: Rpgs chat?  (Megtekintve 1013 alkalommal)

Rpgs chat?
« Dátum: 2013. október 06. - 04:04:39 »
0 Show voters
sziasztok! olyan gondom lenne hogy éppen írok 1 rpg szervert, és csak azt nem tudom megcsinálni hogy a chat csak 1 bizonyos távolságig írja ki a szöveget, utána már ne. elõre is köszi ha valaki tud megoldást :)

Nem elérhető BoOy

  • 3209
  • 2013-as év szkriptere
    • Profil megtekintése
Rpgs chat?
« Válasz #1 Dátum: 2013. október 11. - 21:09:20 »
+1 Show voters
Hali. 1000 találat van errõl, használd a google-t :D :D
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=336052

Rpgs chat?
« Válasz #2 Dátum: 2013. október 31. - 17:29:00 »
0 Show voters
Tessék :)
 
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
new Float:pos[3], string[256], chateloneve[32];
GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2]); //lekéri annak a pozícióját, aki épp csetelni akar
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)    //egy ciklus ami végig fut az összes játékoson
{
    if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)  //ha az \'i\' id-jû játékos online és az nem saját maga,
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, pos[0], pos[1], pos[2])) //és 7 koordinátányi körzetben van ( a playerid után a 7.0 az hogy hány kordinátányira lehet maximum)
        {
            GetPlayerName(playerid, chateloneve, 32);
            format(string, 256, \"%s(%i) mondja: %s\", chateloneve, playerid, text);  //formázzuk a kiiratni kívánt szöveget
           SendClientMessage(i, 0xFFFFFFFF, text); //kiírja pl, hogy: Azzeroth(1) mondja: Sziasztok
        }
    }
}
return 0;   //nulla legyen, hogy az eredetit ne írja ki... :)
}

 
Szólj, ha hibát találsz, mert ez kb. 2-3perces munka volt :D
« Utoljára szerkesztve: 2013. október 31. - 17:30:52 írta anorennia »

Rpgs chat?
« Válasz #3 Dátum: 2013. november 02. - 19:05:38 »
0 Show voters
Hát, ezzel van valami probléma :D Kiprobáltam, írok valamit és nem írja ki..:S

Rpgs chat?
« Válasz #4 Dátum: 2013. november 02. - 22:14:00 »
0 Show voters
upszi :DD
Ezt javítsd:
 
  if(IsPlayerConnected(i) && i != playerid)

 
erre:
 
  if(IsPlayerConnected(i))

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal