TogglePlayerControllable ( playerid, toggle ); Ezzel a függvénnyel kezelheted a játékos \'irányítását\' ( azaz hogy mozoghat - e, vagy sem ). A toggle helyére értéket kell írni, true, vagy false ( vagy rövidebben 0, vagy 1 ). Ha az érték true, akkor tud mozogni a megadott játékos, ha false, akkor nem.ZeRo
TogglePlayerControllable ( playerid, toggle );
Szevasztok! TogglePlayerControllable ( playerid, toggle ); Ezzel a függvénnyel kezelheted a játékos \'irányítását\' ( azaz hogy mozoghat - e, vagy sem ). A toggle helyére értéket kell írni, true, vagy false ( vagy rövidebben 0, vagy 1 ). Ha az érték true, akkor tud mozogni a megadott játékos, ha false, akkor nem.ZeRo Ezzel már a program lényegét is leírtad.(nem?)(Most ezzel nem akarok belekötni semmibe és senkibe.)Meg megcsináltam de amikor elkötjük és utána már megyünk egyszer csak a motor megint elindul: kiírja h motor indítása... úgyhogy érdekes lett.(linket nem adok majd ha teljesen jó lesz)És egy kérdés:A gamemodba kéne írni ahhoz, hogy meglehessen csinálni azt, hogy ne írja ki megint az indítást? [/quote]Nem kell GMbe írni hozzá. Írd ide le [ code ] [ /code ] közé, és megnézem mi a gond. (a code szó és a /code elõtt és után lévõ szóközt szedd ki majd)
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPT#endifpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/ellop\", cmdtext, true, 10) == 0){SetTimer(\"ellop\", 5000, 0);GameTextForPlayer(playerid, \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se\", 4900, 1);return 1;}return 0;}public ellop(playerid){SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Jármû ellopva!\");TogglePlayerControllable (playerid, true);}
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPT#endifpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/ellop\", cmdtext, true, 10) == 0){SetTimer(\"ellop\", 5000, 0);GameTextForPlayer(playerid, \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se\", 4900, 1);return 1;}return 0;}public ellop(playerid){SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Jármû ellopva!\");TogglePlayerControllable (playerid, true);} \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se\"Ez azért ilyen mert így vannak ékezetek
#include <a_samp>#if defined FILTERSCRIPT#endifpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/ellop\", cmdtext, true, 10) == 0){SetTimer(\"ellop\", 5000, 0);GameTextForPlayer(playerid, \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se\", 4900, 1);return 1;}return 0;}public ellop(playerid){SendClientMessage(playerid, 0xAA3333AA, \"Jármû ellopva!\");TogglePlayerControllable (playerid, true);} \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se\"Ez azért ilyen mert így vannak ékezetek öhöm igen de ezzel beülök kocsiba azt szeva nem kell beírnom azt kocsikázok... [/quote]Hát akkor nemtom mert én tesztelésnél nem indultam a nélkül hogy beírjam. Dee biztos igazad van...
#include <a_samp>forward Ellop(playerid);#if defined FILTERSCRIPT#endifpublic OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]){if (strcmp(\"/ellop\", cmdtext, true, 10) == 0){if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){SetTimer(\"Ellop\", 10000, 0);GameTextForPlayer(playerid, \"Dr¦tok ¨sszek¨t¾se...\", 5000, 1);}}return 1;}public Ellop(playerid){TogglePlayerControllable (playerid, true);}