Csó emberek. Következõ problémával fordulok hozzátok.
Megvan a The Really Role Play mód. Egyetlen [1] hibát észleltem benne. Ami nem más mint, hogy nem tölti be a kocsikat. Sõt leáll az egész mód betöltés. Hogy is értem ezt?
Példa:
public OnGameModeInit()
{
cuccok...
Ház betöltés
Inti betöltés
KOCSIK BETÖLTÉSE
búza megnövesztés
mappok betöltése. stb
return 1;
}
Most gyorsan írtam sorry.
Tehát a kocsik betöltése után LEÁLL AZ EGÉSZ MÓD BETÖLTÉS. amit eddig betöltött az mûködik a többi NEM! Abba hagy a mód megnyitását. És egyszerûen nem értem miért... :// Most leírom akkor pontosan az mód betöltést
for(new i; i < MAX_HAZ; i ++)
{
HazBetolt(i);
}
print(\"- Házak Betöltve!\");
i_Pickup = CreatePickup( 1239, 1, f_Pickup[0], f_Pickup[1], f_Pickup[2] );
UpdateTime();
SetTimer(\"UpdateTime\", 1000 * 60,1);
InteriorBetolt( );
ExteriorBetolt( );
SzereloTelep = CreateObject(17951, 204.67, -235.41, 2.55, 0.00, 0.00, 90.00);
SetTimer(\"KocsiText\", 200, true);
SetTimer(\"KocsiFrissit\", 30000, true);
format(S, sizeof(S), \"Gázolaj: %d l\", Diesel);
dieseljelzo = Create3DTextLabel(S, NARANCS, 1386.6736,461.6404,20.3159, 40.0, 0, 0);
format(S, sizeof(S), \"Benzin: %d l\", Benzin);
benzinjelzo = Create3DTextLabel(S, NARANCS, 1380.1187,464.7632,20.3159, 40.0, 0, 0);
/*new kisbolt = CreateObject(19353, 1310.8361, 327.1188, 22.1903, 0.0000, 0.0000, -103.1799);
SetObjectMaterialText(kisbolt, \"KISBOLT\", 0, 140, \"Arial\", 65, 0, -8092540, 0, 1);*/
new varoshaza = CreateObject(19353, 1273.9812, 238.1935, 25.0953, 0.0000, 0.0000, -24.4662);
SetObjectMaterialText(varoshaza, \"V Á R O S H Á Z A\", 0, 100, \"Arial\", 35, 0, -8092540, 0, 1);
new bank = CreateObject(19353, 1222.8789, 247.1243, 24.6762, 0.0000, 0.0000, -23.8663);
SetObjectMaterialText(bank, \"BANK\", 0, 100, \"Arial\", 100, 0, -8092540, 0, 1);
//---------------------------INNENTÕL MEGÁLL A MÓD--------------------------
for( new i; i < MAX_VEHICLES; i++ )
{
if(dini_Exists(vehicleFile(i)) )
{
LoadVehicle(i);
printf(\"Kocsi %d betöltve!\", i);
}
}
print(\"- Kocsik sikeresen betöltve!\");
for(new i; i <MAX_VEHICLES; i ++)
{
MilyenUzemAnyag(i);
}
print(\"- Jármûvek Megtankolva!\");
print(\"- Privát jármûvek megtankolva!\");
BuzaNoveszt();
print(\"- Búza megnövesztve!\");
SetTimer(\"BuzaNoveszt\", 30 * 60000, true);
KasszakBetolt();
print(\"- Kasszák betöltve!\");
Viszont ha kiveszem a kocsik betöltési folyamatát akkor MINDEN elindul.... o.OOOOO
LoadVehicle függvény:
stock LoadVehicle( vehicleid )
{
vInfo[vehicleid][MODEL] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"MODEL\" );
vInfo[vehicleid][X] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"X\" );
vInfo[vehicleid][Y] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Y\" );
vInfo[vehicleid][Z] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"Z\" );
vInfo[vehicleid][A] = dini_Float( vehicleFile(vehicleid), \"A\" );
vInfo[vehicleid][color] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR\" );
vInfo[vehicleid][color2] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"COLOR2\" );
vInfo[vehicleid][sOLD] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"SOLD\" );
format( vInfo[vehicleid][PLATE], (,\"%s\", dini_Get( vehicleFile(vehicleid), \"PLATE\") );
vInfo[vehicleid][PRICE] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"PRICE\" );
vInfo[vehicleid][LOCKED] = dini_Int( vehicleFile(vehicleid), \"LOCKED\" );
vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemanyagTipus\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAGTIPUSVAN] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MilyenVanBenne\");
vInfo[vehicleid][MAXUZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"MaxÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][uZEMANYAG] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"ÜzemAnyag\");
vInfo[vehicleid][KEREKBILINCS] = dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"KerékBilincs\");
vehicleid = CreateVehicle( vInfo[vehicleid][MODEL], vInfo[vehicleid][X], vInfo[vehicleid][Y], vInfo[vehicleid][Z], vInfo[vehicleid][A],
vInfo[vehicleid][color], vInfo[vehicleid][color2], 0 );
SetVehicleNumberPlate( vehicleid, vInfo[vehicleid][PLATE] );
if (dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Hidraulika\") == 1)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, 1087);
}
if(dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\") != 0)
{
AddVehicleComponent(vehicleid, dini_Int(vehicleFile(vehicleid), \"Kerék\"));
}
return 1;
}
Segítsetek kérlek fontos lenne. Hiába próbáltam minden módszert nem indul / sikerül. Elõre is köszi. Cserébe menne a +