GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: myke - 2013. november 05. - 20:22:03
-
Sziasztok.
Gondolkodtam, hogy RP szerveremre szeretnék egy kis egyediséget, és élethûbbé tenni a játékot.
Ezért, eszembe jutott, hogy lehetne valami kátyú féleséget csinálni.
Én úgy gondoltam, hogy valahogy random rak le a szerver kátyút, és ha valaki belemegy a megadott pontba, kilyukad az EGYIK kereke, és utánna eltûnik a kátyú.
Viszont ennyire nem vagyok profi, úgyhogy kérném a ti segítségeteket, hogy ezt miként lehet megoldani!
Elõrre is köszönöm a válaszokat!
-
Szerintem ez nem megoldható a kátyú. De az a kerék pukkasztást azt meg lehet oldani....
-
Szerintem teljesen megoldható. Tömbökbe kell tenni a pozíciókat és random kiválaszt közölük x,y,z-t. IsPlayerInRangeOfPoint-tal meg megnézi, hogy a koordináta (kátyú helye) közelében van-e az illetõ és kocsiban van-e. OnPlayerUpdate alatt meg állandóan nézi ezt a két feltételt. Mondjuk lehet laggosítana a megoldás, de elképzelésem szerint jó. Vagy keresel a szerveren kátyúkat vagy raksz le, de nem tudom, van-e olyan object. Amikor új random kátyút rak le, mindenképpen töröld a régi kátyú(ka)t.
-
Szerintem teljesen megoldható. Tömbökbe kell tenni a pozíciókat és random kiválaszt közölük x,y,z-t. IsPlayerInRangeOfPoint-tal meg megnézi, hogy a koordináta (kátyú helye) közelében van-e az illetõ és kocsiban van-e. OnPlayerUpdate alatt meg állandóan nézi ezt a két feltételt. Mondjuk lehet laggosítana a megoldás, de elképzelésem szerint jó. Vagy keresel a szerveren kátyúkat vagy raksz le, de nem tudom, van-e olyan object. Amikor új random kátyút rak le, mindenképpen töröld a régi kátyú(ka)t.
[/quote]
Semmi képen se OnPlayerUpdate -val legyen megoldva... mert az úgy ebbe na formában nagyon laggosítaná a szerververt
-
[mod]Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót![/mod]