CMD:me(playerid, params[])SendClientMessageToAll(COLOR_ME, string);
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat.: /me [cselekvés]\");
new
string[128],
pName[128 char]
;
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", pName, params);
return SendClientMessageToAll(COLOR_ME, string);
}
eddig oké. Felmentem a szerverre tesztelni,és mindenki látta a szerveren >.< hogy tudom megoldani,hogy a közelemben lévõ játékosok lássák csak?
Köszi elõre is!
SendClientMessageToAll
[pawn]CMD:me(playerid, params[ ])Én inkább így csinálnám :P
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"Használat.: /me [cselekvés]\");
new string[128], pName[24];
GetPlayerName(playerid, pName, sizeof(pName));
new i = 0, Float:X, Float:Y, Float:Z;
while(i < MAX_PLAYERS)
{
i++;
GetPlayerPos(i, X, Y, Z);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(5.0, i, X, Y, Z))
{
format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", pName, params);
SendClientMessage(i, COLOR_ME, string);
}
}
return 1;
}[/pawn]
CMD:me(playerid, params[])
{
if(isnull(params)) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"{0080FF}Használat:{FFFFFF} /me [CSELEKVÉS]\");
else if((strlen(params) + 24) > 127) return SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFFF, \"A cselekvés 0 és 127 karakter hosszúságú lehet.\");
new string[128];
format(string, sizeof(string), \"* %s %s\", GetPlayerNameEx(playerid), params);
SendClientMessageEx(playerid, 5.0, 0xFF8AFFAA, string);
return 1;
}
stock SendClientMessageEx(playerid, Float: rad, color = 0xFF66FFAA, const message[])
{
static Float: cord[4];
for(new index = 0; index < 30; ++index)
{
if(IsPlayerConnected(index))
{
GetPlayerPos(playerid, cord[0], cord[1], cord[2]);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(index, rad, cord[0], cord[1], cord[2]))
{
SendClientMessage(index, color, message);
}
}
}
return 1;
}
stock GetPlayerNameEx(playerid)
{
new str[24];
GetPlayerName(playerid,str,24);
return str;
}