Helló.
Az lenne a kérdésem hogy miért van az hogy meg vannak csinálva a chat ek és minden chatnek van egy közeli változata(amit csak aki a közelbe van az látja) és egy távoli(amit mindenki lát) és hogy hogy lehetne megcsinálni hogy csak a közeli mûködjön.
Aki tud kérem segítsen köszi :)
public OnPlayerText( playerid, text[] )
{
new ReallyText[128];
format(ReallyText, 128, \"%s mondja: %s\", nev(playerid), text);
new Vonal = strfind( ReallyText, \"_\" );
new VonalUtan = ( Vonal ) + 1 ;
strdel( ReallyText, Vonal, VonalUtan );
strins( ReallyText, \" \", Vonal, sizeof(ReallyText) );
ProxDetector( 15.0, playerid, ReallyText, -1, -1, -1, -1, -1 );
SetPlayerChatBubble( playerid, text, -1, 15.0, 1500 );
return 0;
}
#include < a_samp >
#include < foreach >
public OnPlayerText( playerid, text[] )
{
new
Float: fPos[ 3 ],
szMessage[ 140 ];
GetPlayerPos( playerid, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] );
GetPlayerName( playerid, szMessage, MAX_PLAYER_NAME );
foreach(Player, i)
{
if( GetPlayerVirtualWorld( i ) == GetPlayerVirtualWorld( playerid ) )
{
if( IsPlayerInRangeOfPoint( i, 8.0, fPos[ 0 ], fPos[ 1 ], fPos[ 2 ] ) )
{
format( szMessage, sizeof( szMessage ), \"%s(%d) Mondja: %s\", szMessage, text );
SendClientMessage( i, -1, szMessage );
}
}
}
return 0;
}