#include <a_samp>#include <dini>new szoveg1[128];new Fajl[256];enum pAdat{ pPenz, pSkin, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle}new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat];#define DIALOG_REGISTER 1#define DIALOG_LOGIN 2#define DIALOG_NEM 3#define KEK 0x00ccffAA#define ZOLD 0x43e85fAA#define FEHER 0xffffffAA#pragma tabsize 0public OnPlayerConnect(playerid){ SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"Kilép\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"Kilép\"); } return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason){ new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){ format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"Kilép\"); } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_NEM) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); } } else { dini_Remove(Fajl); Kick(playerid); } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"Kilép\"); } } else { Kick(playerid); } } return 1;}stock Neve(playerid){ new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev;}
#include <a_samp> #include <dini> new szoveg1[128]; new Fajl[256]; enum pAdat { pPenz, pSkin, pReg, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle } new JatekosInfo[MAX_PLAYERS][pAdat]; #define DIALOG_REGISTER 1 #define DIALOG_LOGIN 2 #define DIALOG_NEM 3 #define KEK 0x00ccffAA #define ZOLD 0x43e85fAA #define FEHER 0xffffffAA #pragma tabsize 0 public OnPlayerConnect(playerid) { SetSpawnInfo(playerid,0,26,2269.4287,-75.1134,26.7724,178.8719,0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); format(szoveg1,sizeof(szoveg1),\"Üdvözöllek %s!\",Neve(playerid)); if(fexist(Fajl)) { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név már regisztrálva van!\\nKérlek jelentkezz be!\",\"Belép\",\"\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_INPUT,szoveg1,\"Ez a név még nincsen regisztrálva!\\nKérlek regisztrálj!\",\"Regisztrál\",\"\"); } return 1; } public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new Float:x,Float:y,Float:z; GetPlayerPos(playerid,x,y,z); JatekosInfo[playerid][X] = x; JatekosInfo[playerid][Y] = y; JatekosInfo[playerid][Z] = z; JatekosInfo[playerid][pPenz] = GetPlayerMoney(playerid); JatekosInfo[playerid][pSkin] = GetPlayerSkin(playerid); GetPlayerFacingAngle(playerid,JatekosInfo[playerid][Angle]); format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",JatekosInfo[playerid][pPenz]); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",JatekosInfo[playerid][pSkin]); dini_FloatSet(Fajl,\"Latoszog\",JatekosInfo[playerid][Angle]); dini_FloatSet(Fajl,\"X\",Float:JatekosInfo[playerid][X]); dini_FloatSet(Fajl,\"Y\",Float:JatekosInfo[playerid][Y]); dini_FloatSet(Fajl,\"Z\",Float:JatekosInfo[playerid][Z]); return 1; } public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) { format(Fajl,sizeof(Fajl),\"/Karakterek/%s.ini\",Neve(playerid)); if(dialogid == DIALOG_REGISTER) { if(response) { dini_Create(Fajl); dini_Set(Fajl,\"Jelszo\",inputtext); dini_IntSet(Fajl,\"Penz\",30); dini_IntSet(Fajl,\"Skin\",0); SpawnPlayer(playerid); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_NEM,DIALOG_STYLE_LIST,\"Regisztráció...\",\"Fiú\\nLány\",\"Folytat\",\"\"); } } if(dialogid == DIALOG_NEM) { if(response) { if(listitem == 0) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",1); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Fiú lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,60); } if(listitem == 1) { dini_IntSet(Fajl,\"Nem\",2); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Lány lettél!\"); SetPlayerSkin(playerid,233); } } } if(dialogid == DIALOG_LOGIN) { if(response) { new jelszo[200]; format(jelszo, sizeof(jelszo), \"%s\", dini_Get(Fajl, \"Jelszo\")); if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0) { JatekosInfo[playerid][pPenz] = dini_Int(Fajl, \"Penz\"); JatekosInfo[playerid][pSkin] = dini_Int(Fajl,\"Skin\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"posicio\"); JatekosInfo[playerid][Angle] = dini_Int(Fajl, \"Latoszog\"); JatekosInfo[playerid][X] = dini_Int(Fajl, \"X\"); JatekosInfo[playerid][Y] = dini_Int(Fajl, \"Y\"); JatekosInfo[playerid][Z] = dini_Int(Fajl, \"Z\"); SetPlayerSkin(playerid,JatekosInfo[playerid][pSkin]); SetPlayerColor(playerid,FEHER); SetSpawnInfo(playerid,0,JatekosInfo[playerid][pSkin],JatekosInfo[playerid][X],JatekosInfo[playerid][Y],JatekosInfo[playerid][Z],JatekosInfo[playerid][Angle],0,0,0,0,0,0); SpawnPlayer(playerid); GivePlayerMoney(playerid,JatekosInfo[playerid][pPenz]); SendClientMessage(playerid,KEK,\"Sikeresen Bejelentkeztél!\"); } else { ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_LOGIN,DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezõ Panel\",\"Rossz jelszó!\\nJelentkezz be!\",\"Oké\",\"\"); } } } return 1; } stock Neve(playerid) { new Nev[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,Nev,sizeof(Nev)); return Nev; }
if(strcmp(inputtext, jelszo) == 0)
if(strcmp(inputtext, jelszo) > 3)
if(strlen(inputtext, jelszo)>0)
De ien rész csak a LOGIN-nál van,a regiszterben nincs.
Meg tudnád csinálni az :if(dialogid == DIALOG_REGISTER) alatti részt légyszives,mert igy nem nagyon értem.
case DIALOG_REGISTER:{ if(response) { new query[1024],passwort[32]; if(strlen(inputtext)>4) { //Regisztráció ha sikeres } else { //Ha kevesebb mint 4 karakter SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"(( A Jelszónak minimum 5 karakternek kell lenni! ))\"); ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_REGISTER,DIALOG_STYLE_PASSWORD,\"Regisztráció\",\"A Regisztrációhoz írj be egy jelszót!\",\"Rendben\",\"Mégse\"); } } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_ULTRARED,\"(( Nem regisztráltál,ezért kickeltünk! ))\"); Kick(playerid); } return 1;}