GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: doni3219 - 2011. Április 26. - 17:39:44

Cím: Parkolás
Írta: doni3219 - 2011. Április 26. - 17:39:44
Hellotok!Elkezdtem modot irni!Csak elakadtam!Kéne egy parancs amit a szerelõk tudnak használni.Leparkolná az autót és ha respawn van akkor nem tünne el!Itt a fórumon kerestem de nincs!Kérlek ha tudtok segitsetek(Szerelõ munka id:7 nem leaderes)
Cím: Parkolás
Írta: Stray - 2011. Április 26. - 19:44:53
Milyen respawnra gondolsz? Parancsra történik? Vagy szerver resi?
Cím: Parkolás
Írta: doni3219 - 2011. Április 26. - 19:52:28
Hát be van téve a /respawnallcars...És ha ezt beírom ugye minden autó vissza áll oda ahol volt/parkolták!És kéne egy parancs amivel a szerelõk letudják parkolni az elvontatott autókat!
Cím: Parkolás
Írta: Stray - 2011. Április 26. - 21:02:23
Minden kocsira létrehozol egy logikai változott(bool). Ha a változó igaz értékkel tér vissza akkor nem respawnolja a kocsit.
Mód elején deklarálod a változót.
[pawn]new bool:Buntetett[MAX_VEHICLES] = false;[/pawn]
Aztán onplayercommandtext alá
[pawn]if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
        for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++){
            if(Buntetett[v] == false) {
              SetVehicleToRespawn(v);
            }
        }
   return 1;
}[/pawn]
Ha pedig a szerelõ leparkol egy kocsit a változó értékét \'true\'-ra álítod.
Cím: Parkolás
Írta: doni3219 - 2011. Április 26. - 21:18:00
Idézetet írta: straY\' date=1303844543\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7755\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Minden kocsira létrehozol egy logikai változott(bool). Ha a változó igaz értékkel tér vissza akkor nem respawnolja a kocsit.
Mód elején deklarálod a változót.
[pawn]new bool:Buntetett[MAX_VEHICLES] = false;[/pawn]
Aztán onplayercommandtext alá
[pawn]if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   // Do something here
        for(new v = 0; v < MAX_VEHICLES; v++){
            if(Buntetett[v] == false) {
              SetVehicleToRespawn(v);
            }
        }
   return 1;
}[/pawn]
Ha pedig a szerelõ leparkol egy kocsit a változó értékét \'true\'-ra álítod.
 
Oda megyek ahol le szeretném parkolni a kocsit és  visszarakja eredeti helyére! :( :( :(
Cím: Parkolás
Írta: Stray - 2011. Április 27. - 18:25:40
Hát azthittem ha már saját módot írsz létretudsz hozni magadtól is egy parancsot a parkolásra.. Najo megírom...
Amm sry a logikai változó neve miatt csak elõször azthittem, hogy büntetés kell(nem tudom miért xD)
[pawn]if (!strcmp(\"/parkol\", cmdtext, true))
{
   // Do something here
   if(Szerelo[playerid]) {
      if(Buntetett[v]) {
          SendClientMessage(playerid, szin, \"A kocsi már le van parkolva!\");
          return 1;
      }
       new v = GetPlayerVehicleID[playerid];
      Buntetett[v] = true;
   }
   return 1;
}[/pawn]
Ja közbe rájöttem, hogy mi a bajod. A mycommand az a respawnoló parancs. Az respawnolja az összes kocsit!
Cím: Parkolás
Írta: doni3219 - 2011. Április 27. - 18:50:15
Idézetet írta: straY\' date=1303921540\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7755\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Hát azthittem ha már saját módot írsz létretudsz hozni magadtól is egy parancsot a parkolásra.. Najo megírom...
 
Teljesen igazad van!Kösz a segítséget de pont ezért úgy döntöttem saját erõbõl megírom..De tényleg köszi! ;D :D :D