Szerző Téma: /park parancs átalakítása  (Megtekintve 857 alkalommal)

/park parancs átalakítása
« Dátum: 2012. július 01. - 13:06:46 »
0 Show voters
hali nekem úgy kéne megcsinálni a /park parancsot, hogy ha leparkolom, ne resizze az autót, vagyis ne tûnjön el, és vissza, hanem csak simán parkolja be eltûnés nélkül.
}
      if(strcmp(cmd, \"/parkol\", true) == 0)
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
         new Float:a;
         new carid;
         new getcarid;
         if(GetPlayerVehicleID(playerid) == PlayerInfo[playerid][pPcarkey]) { carid = PlayerInfo[playerid][pPcarkey]; }
         else { return 1; }
         getcarid = GetPlayerVehicleID(playerid);
         GetPlayerName(playerid, playername, sizeof(playername));
         GetVehiclePos(carid, x, y, z);
         GetVehicleZAngle(carid, a);
         if(IsPlayerInVehicle(playerid,carid) && CarInfo[carid][cOwned] == 1)
         {
               if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999 )
            {
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ember, Nincs jármûved! -.-\' \");
               return 1;
            }
            if(getcarid == carid)
            {
               CarInfo[carid][cLocationx] = x;
               CarInfo[carid][cLocationy] = y;
               CarInfo[carid][cLocationz] = z;
               CarInfo[carid][cAngle] = a;
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Sikeresen leparkoltad a jármûvedet! Legközelebb is itt fog parkolni!\");
               OnPropUpdate();
               OnPlayerUpdate(playerid);
               DestroyVehicle(carid);
               CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);
               TogglePlayerControllable(playerid, 1);
               return 1;
                  }
         }
        }
        if(strcmp(cmd, \"/ajtó\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/ajto\", true) == 0)
        {
                new keycar = PlayerInfo[playerid][pPcarkey];
                if(keycar != 999)
                {
                    new locked[256];
                    locked = strtok(cmdtext, idx);
                    if(CarInfo[keycar][cLock] == 1)
                    {
                       for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
               {
                  if (IsPlayerConnected(i))
                  {
                     SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,0);
                  }
               }
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"elõveszi a távirányítót és kinyitja a kocsiját!\");
               GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, OFF, doors, bonnet, boot, objective);
               CarInfo[keycar][cLock] = 0;
               OnPropUpdate();
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kinyitotta az autóját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
               LoOoG(stringx);
               format(string, sizeof(string), \"* %s elõveszi a távirányítót és kinyitja a kocsiját\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõveszi a távirányítót és kinyitja a kocsiját\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
               return 1;
            }
            else if(CarInfo[keycar][cLock] == 0)
            {
                for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
               {
                  if (IsPlayerConnected(i))
                  {
                     SetVehicleParamsForPlayer(keycar,i,0,1);
                  }
               }
               SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Bezártad az autód!\");
               GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
               SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, ON, doors, bonnet, boot, objective);
               CarInfo[keycar][cLock] = 1;
               OnPropUpdate();
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõveszi a távirányítót és bezárja a kocsiját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
               LoOoG(stringx);
               format(string, sizeof(string), \"* %s elõveszi a távirányítót és bezárja a kocsiját\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõveszi a távirányítót és bezárja a kocsiját\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
               return 1;
            }
                }
                else
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs autód!\");
                    return 1;
                }
        }
      if(strcmp(cmd, \"/eldobkulcs\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != 0)
    {
        new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
        format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s eldobja a kölcsönkulcsát.\",nev);
        ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
        PlayerInfo[playerid][kolcsonkocsikulcs] = 0;
        SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED, \"Eldobtad a kölcsönkulcsodat!\");
      new h,mi,s,y,m,d;
      getdate(y,m,d);
      gettime(h,mi,s);
      format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s eldobta a kölcsönkulcsát.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
      LoOoG(stringx);
        return 1;
    } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nincs kölcsönkulcsod!\");
    return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/kölcsönautó\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/kolcsonkocsikulcs\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
           if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] != 0)
           {
               tmp = strtok(cmdtext, idx);
           if(!strlen(tmp))
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /kölcsönautó [JátékosID/NévRészlet]\");
            return 1;
         }
         giveplayerid = ReturnUser(tmp);
         if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
            {
                GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
            GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
            format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s megkapta tõled a kocsid kulcsát. Most már õ is használhatja az autód!\", giveplayer);
            SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
            format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s átadta neked a kocsija kulcsait. Most már te is használhatod a kocsiját!\", sendername);
            SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  PlayerInfo[giveplayerid][kolcsonkocsikulcs] = PlayerInfo[playerid][pPcarkey];
                  new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s odaadta kölcsönbe az autója kulcsait %s\",y,m,d,h,mi,s,nev,rag(giveplayer,2));
            LoOoG(stringx);
               } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Játékos nem elérhetõ!\"); }
            } else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincsen kulcsod, amit odaadhatnál!\"); }
        } return 1;
    }
           if(strcmp(cmd, \"/autóvesz\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/autovesz\", true) == 0)
        {
            if(IsAnOwnableCar(idcar))
            {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == 999) { }
             else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == 999) { }
             else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == 999) { }
             else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Már van autód!\"); return 1; }
            if(CarInfo[idcar][cOwned]==2)
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Ez az autó már valakié!\");
                return 1;
            }
            ShowPlayerDialog(playerid,011,DIALOG_STYLE_LIST,\"Meg szeretnéd venni ezt a jármûvet?\",\"Igen\\nNem\",\"Kiválaszt\",\"Mégse\");
            }
            else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"Nem ülsz eladó autóban!\");
            return 1;
        }

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
/park parancs átalakítása
« Válasz #1 Dátum: 2012. július 04. - 20:06:58 »
0 Show voters
Ha ezeket kiszeded, akkor nem rakja újra, de nem vagyok benne biztos, hogy lementi rendesen...
 
DestroyVehicle(carid);
CreateVehicle(CarInfo[carid][cModel],CarInfo[carid][cLocationx],CarInfo[carid][cLocationy],CarInfo[carid][cLocationz]+1.0,CarInfo[carid][cAngle],CarInfo[carid][cColorOne],CarInfo[carid][cColorTwo],60000);

/park parancs átalakítása
« Válasz #2 Dátum: 2012. július 04. - 20:34:04 »
0 Show voters
Ty, megnézem h jóe

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal