if(strcmp(cmd, \"/tuningolás\", true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 2))
{
if (!PlayerToPoint(20, playerid,-301.6800,2680.8389,62.7078))
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a szerelõtelepen!\");
return 1;
}
new x_job[128];
x_job = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_job))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nevek: Kerék, Paintjob, Kinézet\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
return 1;
}
new x_job2[128];
x_job2 = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(x_job2))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Melyik: Kerék: 1-6, Paintjob: 1-3, Kinézet: 1\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
return 1;
}
new kocsiidx = GetClosestCar(playerid);
if(strcmp(x_job,\"Kerék\",true) == 0)
{
if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1084;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1073;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1075;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"4\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1077;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"5\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1079;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"6\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
{
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1080;
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kerekek, 1-6-ig!!\");
}
}
if(strcmp(x_job,\"Paintjob\",true) == 0)
{
if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
{
CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 1; //Direkt van így!
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
{
CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 2; //Direkt van így!
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
}
}
if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
{
CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 3; //Direkt van így!
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Paintjob, 1-3!!\");
}
}
if(strcmp(x_job,\"Kinézet\",true) == 0)
{
if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
{
if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 300000)
{
new huhu = GetVehicleModel(kocsiidx);
if(huhu == 562 || huhu == 560 || huhu == 565 || huhu == 559 || huhu == 561 || huhu == 558 || huhu == 575 || huhu == 534 || huhu == 536 || huhu == 567 || huhu == 420 || huhu == 400 || huhu == 401 || huhu == 576)
{
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 562)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1171;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1149;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1035;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1147;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1036;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1040;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 560)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1028;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1169;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1141;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1032;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1138;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1026;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1027;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 565)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1153;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1150;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1054;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1049;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1047;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1051;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 559)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1065;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1160;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1159;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1067;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1162;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1069;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1071;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 561)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1064;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1155;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1154;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1055;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1158;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1056;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1062;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 558)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1089;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1166;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1168;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1088;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1164;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1090;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1094;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 575)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1044;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1174;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1176;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1042;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1099;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 534)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1126;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1179;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1180;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1122;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1101;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1125;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1123;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1100;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 536)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1104;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1182;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1184;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1108;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1107;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 567)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1129;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1189;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1187;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1102;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1133;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 420)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1139;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 400)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1018;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1013;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1086;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 401)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1086;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1139;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1012;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1013;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1042;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1043;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1018;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1006;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 1007;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 1017;
}
if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 576)
{
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
//--
CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1191;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1193;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1018;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1134;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1137;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
}
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira kinézetet!\");
PlayerInfo[playerid][Penz] -= 300000;
SafeGivePlayerMoney(playerid, -300000);
varoskassza += 50000;
Savevaroskassza();
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof(string), \"* %s karosszériát szerelt egy kocsira.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"karosszériát szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s karosszériát szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
//Kocsi újra spawnolása
new Float:health;
new Float:x,Float:yy,Float:z;
new Float:a;
GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
SaveCarCoords();
OnPlayerUpdate(playerid);
DestroyVehicle(kocsiidx);
CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
//--
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Erre a kocsira nem rakhatsz tuningot!\");
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (300.000$)\");
}
}
}
SaveCarCoords();
}
return 1;
}
De egy kérdés minek tuning rp szervere?[/quote]
Csak mert mint IRL!IRL is vannak tuningolt kocsik pl!