GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: kriszhd22 - 2017. Szeptember 06. - 17:18:17

Cím: oboct bugg
Írta: kriszhd22 - 2017. Szeptember 06. - 17:18:17

helló valaki tudod ebben segíteni hogy miért lehet ez.?

 
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=760sa_mp_002.png
 
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=142sa_mp_003.png
 
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=991sa_mp_004.png
 
http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=548sa_mp_005.png
Cím: oboct bugg
Írta: ZyZu. - 2017. Szeptember 06. - 21:31:16
Szerintem az objectek CreateObjectel vannak létrehozva nem CreateDynamicObjectek. Mint tudjuk CreateObjectek limitálva vannak így nem tölti be az összeset egy bizonyos szám után, ezért használják a CreateDynamicObjectet. Konvertálj át minden CreateObject sort CreateDynamicObjectre és jó lesz, ha beírod a google be SAMP OBJECT CONVERTER akkor megtalálod. :) 
Cím: oboct bugg
Írta: kriszhd22 - 2017. Szeptember 14. - 12:05:45
mindegy meg oldva zárom.
 
 
Cím: oboct bugg
Írta: kriszhd22 - 2017. Szeptember 14. - 12:06:27
Idézetet írta: kriszhd22 date=1505383545


   
      mindegy meg oldva zárom.