Szerző Téma: Objectek berakása HELP  (Megtekintve 1137 alkalommal)

Objectek berakása HELP
« Dátum: 2011. április 07. - 22:00:31 »
0 Show voters
Sziasztok!Objectek zökkenõmentes berakásáról kérdeznék.
Megcsinálom az MTA-val az objecteket,elmentem a mapot.
Ezután át konvertálom. (http://gtamap.delux-host.com/converter/) - (Pawn code for SA:MP)
Ezt kapom:
 
CreateObject(1234, 1360.521973, -1152.593018, -15.932552, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(16501, 1197.960205, -990.577454, 44.677040, 0.0000, 0.0000, 0.0000);
CreateObject(16501, 1201.594360, -994.199036, 44.634113, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1208.601318, -994.199036, 44.630623, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1215.655518, -994.199036, 44.616619, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1222.709717, -994.199036, 44.641186, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1229.738892, -994.199036, 44.665016, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1236.773804, -994.203735, 44.629028, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1242.777588, -994.203735, 44.615170, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1247.231812, -994.203735, 44.634300, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -990.648132, 44.664238, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -983.764954, 44.685135, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1250.762573, -978.814209, 44.748245, 0.0000, 0.0000, 180.0000);
CreateObject(16501, 1247.324341, -975.260254, 44.719955, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1240.232666, -975.260254, 44.778324, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
CreateObject(16501, 1237.045532, -975.166260, 44.897739, 0.0000, 0.0000, 270.0000);
[/quote]
(Ez a határon lévõ két kis épület.)
Elvileg ugye ezt kellene bemásolni a PAWNO által megnyitott módunkba.

De egészen pontosan hova?Valaki kérem írja ezt le részletesebben.
Köszönöm!
(ha ez segít valamit: GF edit modot van)


Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Objectek berakása HELP
« Válasz #1 Dátum: 2011. április 07. - 22:02:07 »
0 Show voters
GameMOdeInit alá bemásolod !!

Objectek berakása HELP
« Válasz #2 Dátum: 2011. április 07. - 22:26:02 »
0 Show voters
Csak ezek vannak  ::| :
- GameModeInitExitFunc();
- public GameModeInitExitFunc()
- public OnGameModeInit()
Ezek alá már próbáltam bemásolni,de semmi.
\"GameMOdeInit\" ,pedig nincs. :S

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Objectek berakása HELP
« Válasz #3 Dátum: 2011. április 07. - 22:32:07 »
0 Show voters
Idézetet írta: Tomy Full date=1302207962\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7390\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Csak ezek vannak  ::| :
- GameModeInitExitFunc();
- public GameModeInitExitFunc()
- public OnGameModeInit()
Ezek alá már próbáltam bemásolni,de semmi.
\"GameMOdeInit\" ,pedig nincs. :S
 
- public OnGameModeInit() ez!! alá

Objectek berakása HELP
« Válasz #4 Dátum: 2011. április 07. - 23:11:45 »
0 Show voters
Á rendben sikerült köszönöm!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal