Sziasztok! Adott egy kód a CementTolt-ben a játékos belemegy a CP-be és ráteszi az autóra a roncsot. Ez eddig oké. De mikor a CementTolt2 CP-be ér, akkor azt az object-et, amit az előbb felrakott, azt el kellene törölni. Ezt hogyan tudnám megoldani?
public CementTolt(playerid)
{
new roncs = CreateObject(3594, 1283.5710, 148.6088, 20.6960, 3.1416, 0.0000, -44.3142);
new roncsszallito = GetPlayerVehicleID(playerid);
AttachObjectToVehicle(roncs, roncsszallito, 0.0, 0.0, -2.5, 0.0, 0.0, 0.0);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A roncs felrakva!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Menj és vidd el a roncstelepre!\");
}
public CementTolt2(playerid)
{
new rndd = random(sizeof(CementFelvevo));
new stringy[120];
new cash =random(6000-2000);
new xp =(random(5-1)+20);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
format(stringy, sizeof(stringy), \"Leszállítottál egy roncsot. Kerestél %d$-t és %d XP-t\",cash,xp);
Próbáld úgy, hogy simán törlöd az objectet, amit csatoltál. De célszerűbb lenne, ha minden játékosnak külön hoznád létre az objectet, mert ha jól értelmezem, így ha többen csinálják akkor rosszul fogja törölni.
Esetleg így?
new roncs[MAX_PLAYERS];
new roncsszallito[MAX_PLAYERS];
public CementTolt(playerid)
{
roncs[playerid] = CreateObject(3594, 1283.5710, 148.6088, 20.6960, 3.1416, 0.0000, -44.3142);
roncsszallito[playerid] = GetPlayerVehicleID(playerid);
AttachObjectToVehicle(roncs[playerid], roncsszallito[playerid], 0.0, 0.0, -2.5, 0.0, 0.0, 0.0);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"A roncs felrakva!\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_YELLOW,\"Menj és vidd el a roncstelepre!\");
}
public CementTolt2(playerid)
{
DestroyObject(roncs[playerid]);
new rndd = random(sizeof(CementFelvevo));
new stringy[120];
new cash =random(6000-2000);
new xp =(random(5-1)+20);
TogglePlayerControllable(playerid,1);
format(stringy, sizeof(stringy), \"Leszállítottál egy roncsot. Kerestél %d$-t és %d XP-t\",cash,xp);
}