én nemtudok róla h megoldható lenne h kérdésre válaszoljon, bár nem igen értek npc-hezde sztem nem megoldható :angel:
én nemtudok róla h megoldható lenne h kérdésre válaszoljon, bár nem igen értek npc-hezde sztem nem megoldható :angel: pedig igen..IsPlayerInrangeOfPoint, vagy IsPlayerNearPlayer függvénnyel lekérdezed, hogy milyen messze vannak egymástól (mármint az ember az NPCtõl)ha elég közel vannak, akkor megnézed, hogy mit írt az ember, és SendPlayerMessage, vagy SendChat függvénnyel válaszolsz az NPC nevében..És persze mindezt OnPlayerText alá [/quote]igen ám de akkor csak egy megadott kérdést kell írnia(tudtommal, bár nemnagyon értek npc-hez) és mondjuk az a kérdés van megadva h \"hogy vagy\" és azt írja h \"hogyan van van\" akk máris nem válaszol vagy össze vissza
public OnPlayerText(playerid, text[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, NPCX, NPCY, NPCZ)) { if(!strcmp(text, \"Üdvözlöm!\", true) || !strcmp(text, \"Üdvözlöm\", true) || !strcmp(text, \"Udvozlom\", true) || !strcmp(text, \"Udvozlom!\", true)){ for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, NPCX, NPCY, NPCZ)) { SendClientMessageToAll(-1, \"Pultos mondja: Üdvözlöm!\"); } }}else if(!strcmp(text, \"Hogy hívnak?\", true) || !strcmp(text, \"Hogy hívnak\", true) || !strcmp(text, \"Hogy hivnak?\", true) || !strcmp(text, \"Hogy hivnak?\", true)){ for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, NPCX, NPCY, NPCZ)) { SendClientMessageToAll(-1, \"Pultos mondja: Pultosnak hívnak!\"); } }}else{ for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 2.0, NPCX, NPCY, NPCZ)) { SendClientMessageToAll(-1, \"Pultos mondja: Nem értem mirõl beszél!\"); } }} }return 1;}
public OnPlayerText(playerid, text[]){if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, xxx,yyy,zzz)){if(!strcmp(text, \"Üdv!\", true)){SendChat(\"Pultos: Üdv.\");}}return 1;}