Szerző Téma: Fegyverrendszer  (Megtekintve 694 alkalommal)

Fegyverrendszer
« Dátum: 2016. január 13. - 14:37:11 »
0 Show voters
Sziasztok.
Az a problémám van, mikor veszek fegyvert minden tök jó megkapom a fegyvert, a töltényt viszont nem vonja le a pénzt tőlem..
Nemtudok rájönni miért.
 
   if(strcmp(cmd, \"/fegyvervesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /fegyvervesz [id] [töltény]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Fegyver árakat és az ID-t a falon találod.\");
         return 1;
      }
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyver ID-nek 1 és 12 között kell lennie.\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 500) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 500 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(!PlayerToPoint(30.0, playerid, 308.3991,-141.4642,999.6016)){ SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy fegyverboltba.\"); return 1; }
      {
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1) // Baseball ütő
       {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*3000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*3000;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*3000)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny2] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*3000)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy baseball ütőt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                   SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
       if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1) // Kés
       {
         if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*1500) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*1500;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél még pár kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*1500)+0) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny3] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*1500)+0;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél egy kést %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
             }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1) //9MM
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+20000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed.\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny4] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+20000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél 9mm-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1) // Desert Eagle
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*300) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*300;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*300)+23000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny5] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*300)+23000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Desert Eagle-t %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1) // Shotgun
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*350) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*350;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgun töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*350)+32000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny9] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*350)+32000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél Shotgunt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
                 SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
             if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1) // MP5
       {
               if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*380) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*380;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*380)+40000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny6] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*380)+40000;
                 format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél MP5-öt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
        if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1) // AK47
       {
                   if(PlayerInfo[playerid][Penz] < tolteny*400) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
          PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
          PlayerInfo[playerid][Penz] -= tolteny*400;
         format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47 töltényt %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
       }
       else
       {
           if(PlayerInfo[playerid][Penz] < (tolteny*400)+50000) return SendClientMessage(playerid,-1,\"Nincs elég pénzed ennyi töltényre..\");
           PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
           PlayerInfo[playerid][tolteny7] += tolteny;
           PlayerInfo[playerid][Penz] -= (tolteny*400)+50000;
           format(stringx,sizeof(stringx), \"Vettél AK47-et %dft-ért.[/elővesz az elővételhez.]\",Penz);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, stringx);
      }
      }
}
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal