-
Helló!
Én a ruhaboltba szeretnék egy eladót rakni. Nem szeretném hogy mozogjon, semmilyen funkciója ne legyen, csak álljon. (Mint a fegyverboltos a fegyverboltban).
Már próbáltunk NPCket csinálni sikerült is csak nem jutott át a regisztráción :(
A segítséget elõre is köszönöm!
-
onplayerconnect alá:
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
-
Köszönöm szépen!
Ment a +!
De még lenne egy kérdésem: Hogyan tudom az NPC skinjét átállítani? :D
Ezzel a kóddal nem megy: :( (A skin)
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) )
{
SetPlayerSkin(playerid, 46);
}
return 1;
}
// return 1;
}
-
Esetleg így? Nem biztos hogy jó :/
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) ) SetPlayerSkin(playerid, 46);
return 1;
}
return 1;
}
-
Esetleg így? Nem biztos hogy jó :/
public OnPlayerSpawn ( playerid )
{
if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
{
new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) ) SetPlayerSkin(playerid, 46);
return 1;
}
return 1;
}
Semmi, se warning, se error, és funkciója sincs :(
-
Esetleg ez?
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(npcname == \"Jason_Black\") return SetPlayerSkin(playerid, 46);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
return 1;
}
-
Esetleg ez?
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(npcname == \"Jason_Black\") return SetPlayerSkin(playerid, 46);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
}
Error :no:
***\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(25) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
***\\gyalogosfs.pwn(28) : error 033: array must be indexed (variable \"npcname\")
***\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(32) : warning 209: function \"OnPlayerConnect\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Errors.
-
Javítva.
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new
npcName[MAX_PLAYER_NAME]
;
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
SetPlayerSkin(playerid, 0);
}
}
return 1;
}
-
Egyik sem jó :(
Mindig ezt a skint állítja be neki (Skin id: 7)
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
SetPlayerSkin(playerid, 200);
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
}
}
return 1;
}
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
SetPlayerSkin(playerid, 200);
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
}
}
return 1;
}
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(12) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(13) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(14) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
:(
-
ez csak elcsuszás asszem de ettõl még jonak kéne lennie
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
SetPlayerSkin(playerid, 200);
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
}
}
return 1;
}
-
ez csak elcsuszás asszem de ettõl még jonak kéne lennie
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
SetPlayerSkin(playerid, 200);
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
}
}
return 1;
}
Hibátlan ez a kód...
De a skin még mindig nem változik :no:
-
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
{
SetPlayerSkin(playerid, 200);
}
}
return 1;
}
-
Anno egyszerûen megoldottam:
Beállítottam magamnak egy skint, felvettem az NPC-t egy helyben, és lementettem.
Észre se vehetõen egy ácsorgást loopol a cucc, a kívánt skinben.