GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: Dommper - 2012. július 27. - 12:04:08

Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 27. - 12:04:08
Helló!
Én a ruhaboltba szeretnék egy eladót rakni. Nem szeretném hogy mozogjon, semmilyen funkciója ne legyen, csak álljon. (Mint a fegyverboltos a fegyverboltban).
Már próbáltunk NPCket csinálni sikerült is csak nem jutott át a regisztráción  :(
A segítséget elõre is köszönöm!
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Pedró - 2012. július 27. - 12:08:23
onplayerconnect alá:
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1;
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 27. - 19:09:09
Köszönöm szépen!
Ment a +!
De még lenne egy kérdésem: Hogyan tudom az NPC skinjét átállítani?  :D
Ezzel a kóddal nem megy: :( (A skin)
 
     public OnPlayerSpawn ( playerid )
    {
      if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
      {
                new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
                GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
                if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) )
                {
                            SetPlayerSkin(playerid, 46);
                }
                return 1;
      }
//      return 1;
    }
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dzsorden - 2012. július 27. - 20:03:04
Esetleg így? Nem biztos hogy jó :/
 
     public OnPlayerSpawn ( playerid )
    {
      if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
      {
                new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
                GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
                if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) ) SetPlayerSkin(playerid, 46);
                return 1;
      }
      return 1;
    }
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 27. - 20:05:49
Idézetet írta: Dzsorden date=1343412184\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25075\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg így? Nem biztos hogy jó :/
 
     public OnPlayerSpawn ( playerid )
    {
      if ( IsPlayerNPC ( playerid ) ) return 1;
      {
                new npcname [ MAX_PLAYER_NAME ];
                GetPlayerName ( playerid, npcname, sizeof ( npcname ) );
                if ( !strcmp ( npcname, \"Jason_Black\", true ) ) SetPlayerSkin(playerid, 46);
                return 1;
      }
      return 1;
    }

 

Semmi, se warning, se error, és funkciója sincs  :(
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Rupert - 2012. július 27. - 20:19:26
Esetleg ez?
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(npcname == \"Jason_Black\") return SetPlayerSkin(playerid, 46);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
        return 1;
}
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 27. - 20:36:17
Idézetet írta: Rupert date=1343413166\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25075\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Esetleg ez?
 

public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)
{
new npcname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(npcname == \"Jason_Black\") return SetPlayerSkin(playerid, 46);
SpawnPlayer(playerid);
return 1;
}
}

 

Error  :no:
 

***\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(25) : error 001: expected token: \")\", but found \"{\"
***\\gyalogosfs.pwn(28) : error 033: array must be indexed (variable \"npcname\")
***\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(32) : warning 209: function \"OnPlayerConnect\" should return a value
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Rupert - 2012. július 27. - 20:41:11
Javítva.
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Pedró - 2012. július 27. - 20:54:28
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
    new
      npcName[MAX_PLAYER_NAME]
   ;
   GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
   if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
   {
       SetPlayerSkin(playerid, 0);
   }
}
return 1;
}
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 27. - 21:15:58
Egyik sem jó :(
Mindig ezt a skint állítja be neki (Skin id: 7)
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: JackBronson - 2012. július 28. - 17:59:18
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
     new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
       SetPlayerSkin(playerid, 200);
      if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
      {
      }
   }
   return 1;
}
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 28. - 18:28:16
Idézetet írta: JaCk date=1343491158\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25075\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
     new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
       SetPlayerSkin(playerid, 200);
      if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
      {
      }
   }
   return 1;
}
 
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(12) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(13) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\Dommper\\Desktop\\SAMP Server és Cuccai\\samp03e_svr_win32 másolata\\filterscripts\\gyalogosfs.pwn(14) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
3 Warnings.
 :(
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: JackBronson - 2012. július 28. - 18:30:34
ez csak elcsuszás asszem de ettõl még jonak kéne lennie
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
      new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
      SetPlayerSkin(playerid, 200);
      if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
      {
      }
   }
   return 1;
}
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Dommper - 2012. július 28. - 18:42:20
Idézetet írta: JaCk date=1343493034\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"25075\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
ez csak elcsuszás asszem de ettõl még jonak kéne lennie
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
      new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
      SetPlayerSkin(playerid, 200);
      if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
      {
      }
   }
   return 1;
}

 

Hibátlan ez a kód...
De a skin még mindig nem változik  :no:
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: N@rbirock - 2012. augusztus 06. - 15:17:01
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   if(IsPlayerNPC(playerid))
   {
      new npcName[MAX_PLAYER_NAME];
      GetPlayerName(playerid, npcName, sizeof(npcName));
      if(!strcmp(npcName, \"NPCNEVE\"))
      {
      SetPlayerSkin(playerid, 200);
      }
   }
   return 1;
}
Cím: Mozdulatlan NPC
Írta: Ian_Stuart_Donaldson - 2012. augusztus 06. - 15:25:36
Anno egyszerûen megoldottam:
Beállítottam magamnak egy skint, felvettem az NPC-t egy helyben, és lementettem.
Észre se vehetõen egy ácsorgást loopol a cucc, a kívánt skinben.