Szerző Téma: /megjavit bug  (Megtekintve 674 alkalommal)

/megjavit bug
« Dátum: 2012. október 24. - 21:00:57 »
0 Show voters
Üdv! lenne 1 problémám egy parancsal. Az illetõ használja a parancsot és megjavítja a jármûvet ez eddig oké. elvonja az adott pénzt ez is rendben van. Viszont mikor kevesebb a pénze mint a javítás átmegy a pénze minusz számjegyûbe.
ez csak a /megjavit parancsnál csinálja.
itt a kód:
 
if(strcmp(cmd, \"/megjavít\", true) == 0 || strcmp(cmd, \"/megjavit\", true) == 0)
    {
                if(IsPlayerConnected(playerid))
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17)
                    {
                        new repaircar = GetClosestCar(playerid);
                        if(GetDistanceToCar(playerid,repaircar) < 5)
                        {
                            new Float:vehhealth;
                            GetVehicleHealth(repaircar, vehhealth);
                            if(vehhealth <= 980)
                            {
                                GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                                format(stringx, sizeof(stringx), \"Megjavítottál egy autót és kaptál 300 XP pontot.\");
                                SendClientMessage(playerid, 0xFFFF00AA, stringx);
                                SetVehicleHealth(repaircar, 1000.0);
                                RepairVehicle(repaircar);
                                PlayerInfo[playerid][XP] += 300;
                                PlayerInfo[playerid][Penz] -= 5000;
                                SafeGivePlayerMoney(playerid, -5000);
                                varoskassza += 5000;
                                Savevaroskassza();
                                SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED, \"Megjavítottad a jármûvet! 5000$ volt az anyagi ár.\");
                                new nev[32];
                                GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                                format(string, sizeof(string), \"* %s megjavított egy kocsit.\", nev);
                                ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                                SetPlayerChatBubble(playerid, \"megjavított egy kocsit.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                                new h,mi,s,y,m,d;
                                getdate(y,m,d);
                                gettime(h,mi,s);
                                format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s megjavított egy kocsit.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                                LoOoG(stringx);
                            } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"A kocsi még egész jó állapotban van.\");
                        } else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Menj meszebb a jármûhöz.\");
                    } else SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy szerelõ!\");
                }
                return 1;
            }

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
/megjavit bug
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 24. - 21:53:57 »
0 Show voters
ezt a sort a leader ellenõrzés után írd be...
if(PlayerInfo[playerid][Penz] < 5000) { return SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég pénzed !\"); }
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

/megjavit bug
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 25. - 10:48:29 »
0 Show voters
Köszönöm Richard Zárok!!!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal