Üdv,elkezdtem írni egy módot,jelenleg a lespawnolással van a gondom
amikor bejelentkezek le is spawnol,csak ezt írja: stay within the world boundries
bejelentkezésnél elõhívódik a SpawnPlayer.
OnPlayerDisconnect rész:
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
new Float:x,Float:y,Float:z, string[128],Fajl[128];
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
PlayerInfo[playerid][X] = x;
PlayerInfo[playerid][Y] = y;
PlayerInfo[playerid][Z] = z;
switch(reason)
{
case 0:
{
format(string,sizeof(string),\"(( %s Crashelt a közeledben! ))\",Neve(playerid));
ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
}
case 1:
{
format(string,sizeof(string),\"(( %s Kilépett a közeledben! ))\",Neve(playerid));
ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
}
case 2:
{
format(string,sizeof(string),\"(( %s Elhagyta a szervert(kick) ))\",Neve(playerid));
ProxDetector(playerid,RED,string,20.0);
}
}
print(string);
format(Fajl, sizeof(Fajl), \"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
dini_IntSet(Fajl, \"Admin\",PlayerInfo[playerid][pAdmin]);
dini_IntSet(Fajl, \"Skin\",PlayerInfo[playerid][pSkin]);
dini_IntSet(Fajl, \"Jailban\",PlayerInfo[playerid][pJailba]);
dini_IntSet(Fajl, \"JailIdo\",PlayerInfo[playerid][pJailIdo]);
dini_IntSet(Fajl, \"Penz\",PlayerInfo[playerid][pMoney]);
dini_IntSet(Fajl, \"X\",PlayerInfo[playerid][X]);
dini_IntSet(Fajl, \"Y\",PlayerInfo[playerid][Y]);
dini_IntSet(Fajl, \"Z\",PlayerInfo[playerid][Z]);
return 1;
}
OnPlayerSpawn:
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(PlayerInfo[playerid][pJailba] == 1)
{
BortonTimer[playerid] = SetTimerEx(\"szabadulas\", 1000, true, \"u\", playerid);
SendClientMessage(playerid,ERROR,\"Még nem töltötted le a bõrtönbüntetésed!\");
}
SetPlayerPos(playerid,PlayerInfo[playerid][X],PlayerInfo[playerid][Y],PlayerInfo[playerid][Z]);
SetPlayerSkin(playerid,PlayerInfo[playerid][pSkin]);
return 1;
}