Szerző Téma: key probléma!  (Megtekintve 685 alkalommal)

key probléma!
« Dátum: 2013. július 14. - 00:47:23 »
0 Show voters
   if(newkeys == KEY_JUMP)
        {
                if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
                {
                        new engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective;
                        GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
                        SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), 0, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
            GameTextForPlayer(playerid, \"~r~~n~~n~~n~~n~Motor leállítva-|\",3500,3);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"Leállítja a motrot,és behúzza a kéziféket!!\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                }
        }
    if(newkeys == KEY_SPRINT)
    {
        if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
        {
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(!engineOn[GetPlayerVehicleID(playerid)])
      {
         if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER)
         {
            return 1;
         }
         if(IsAnOwnableCar(newcar))
         {
             if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == newcar) { }
            else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == newcar) { }
            else { return 1; }
         }
         if(pveh == 510 || pveh == 462 || pveh == 481 || pveh == 509)
         {
            return 1;
         }
         if(newcar == 59 || newcar == 60)
         {
            return 1;
         }
         if(kerekbilincs[GetPlayerVehicleID(playerid)] != 0)
          {
              SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Kerékbilincs van az autón hogy akarod elvinni?\");
              RemovePlayerFromVehicle(playerid);
              TogglePlayerControllable(playerid, 1);
             return 1;
          }
         if(IsAHarvest(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(Halaszhajo(newcar))
         {
             return 1;
         }
         if(IsAPlane(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(IsASweeper(newcar))
         {
            return 1;
         }
         if(gEngine[playerid] == 1) { return 1; }
         PutPlayerInVehicle(playerid, newcar, 0);
         GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
         format(string, sizeof(string), \"* %s ki engedi a kéziféket.\", sendername);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"Elfordítja a kulcsot,és beindítja a motrot!\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
         SetTimerEx(\"StartingTheVehicle\",3500,0,\"i\",playerid);
         GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), engine, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid), ON, lights, alarm, doors, bonnet, boot, objective);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~g~~n~~n~~n~~n~Motor üzemel-|\",3500,3);
         gEngine[playerid] = 1;
         return 1;
      }
   }
}
    }

 
eltudom índítani,leállítani is de,újra indítani mar nem:| mitõl van?

key probléma!
« Válasz #1 Dátum: 2013. július 21. - 19:38:37 »
0 Show voters
        if(newkeys == KEY_JUMP)
        {     
    // Helyett:
        if(newkeys & KEY_JUMP)
        {

 
És:
 
    if(newkeys == KEY_SPRINT)
    {
//Helyett:
    else if(newkeys & KEY_SPRINT)
    {

 
A hiba valószínûleg a 2. If-nél volt, és ez a módszer (wiki alapján) mûködni fog (/Legalább is nekem mûködik/).
Ha a változótól függõen több kimenetel lehetséges, akkor \'else if\'-et kell használni az elsõ \'If\' után. Ha angolul érted akkor megmagyarázza a jelentése a szavaknak hogy miért.
« Utoljára szerkesztve: 2013. július 21. - 19:41:51 írta Norbivar »

Nem elérhető 1Mark6

  • 437
    • Profil megtekintése
key probléma!
« Válasz #2 Dátum: 2013. július 25. - 07:59:29 »
0 Show voters
A második If-nél van a hiba..ha azt javítod jó lesz.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal