GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: tudvari - 2011. szeptember 08. - 16:55:48

Cím: Kaja Automata
Írta: tudvari - 2011. szeptember 08. - 16:55:48
Sziasztok,
Még pár napja csináltam egy kaja automata rendszert IsPlayerInRangeOfPoint-al,akkor mûködött és csak akkor írta ki pirossal hogy nem vagyok az automatánál ha tényleg nem vagyok ott.
De most átraktam PlayerToPointba, és ha ott vagyok beíróom /kajaautomata mûködik meg minden de azt is ki írja hogy nem vagy a közelében.Gondolom más a felépítése.
[pawn]
if (strcmp(\"/kajaautomata\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
       if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,-1455.0963,2592.4136,56.2359))
      {
               if(GetPlayerMoney(playerid) < 10) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed szendvicsre! ( 15 $ )\");
         GivePlayerHealth(playerid, 10);
         GivePlayerMoney(playerid, -10);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy szendvicset 10 dollárért!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"*Valaki evett egy szendvicset az autómatából.\");
         
      }
            if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,1917.4891,-2123.1865,-19.3109))
      {
               if(GetPlayerMoney(playerid) < 15) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed szendvicsre! ( 15 $ )\");
         GivePlayerHealth(playerid, 10);
         GivePlayerMoney(playerid, -15);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy szendvicset 15 dollárért!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"*Valaki evett egy szendvicset az autómatából.\");
      }
      else
      {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kaja autómata közelében!\");
      }
   }
   return 1;
}[/pawn]
Cím: Kaja Automata
Írta: Sheet - 2011. szeptember 11. - 22:54:22
Nemértelek.
Ha a PlayerToPointal van bajod, miért nem azt másolod?
Cím: Kaja Automata
Írta: tudvari - 2011. szeptember 12. - 05:52:53
Mi? ez a bajom:
Ha nem vagyok automatánál kiírja hogy nem vagy ott.Ez eddig jó.Deha ott vagyok,akkor mindent megcsinál de kiírja hogy nem vagyok ott.Ha ott vagyok mûködik a parancs de kiírja hogy nem vagyok ott.
Cím: Kaja Automata
Írta: Zsolesszka - 2011. szeptember 12. - 08:12:01
[pawn]   if (strcmp(\"/kajaautomata\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if(IsPlayerConnected(playerid))
   {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,-1455.0963,2592.4136,56.2359)) // Ha az egyik automatánál tartózkodik
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) < 10) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed szendvicsre! ( 15 $ )\");
         GivePlayerHealth(playerid, 10);
         GivePlayerMoney(playerid, -10);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy szendvicset 10 dollárért!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"*Valaki evett egy szendvicset az autómatából.\");
      }
      else if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.0,1917.4891,-2123.1865,-19.3109)) // Ha a következõ automatánál tartózkodik
      {
         if(GetPlayerMoney(playerid) < 15) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nincs elég pénzed szendvicsre! ( 15 $ )\");
         GivePlayerHealth(playerid, 10);
         GivePlayerMoney(playerid, -15);
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Vettél egy szendvicset 15 dollárért!\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_PURPLE, \"*Valaki evett egy szendvicset az autómatából.\");
      } else { // Ha egyik közelében sincs
         SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy kaja autómata közelében!\");
      }
   }
   return 1;
}[/pawn]
Lehagytál egy else if szerkezeti elemet.
Cím: Kaja Automata
Írta: tudvari - 2011. szeptember 12. - 15:43:53
Köszönöm +1,zárom