-
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy RPG módot....Viszont hát nehézségbe ütköztem mert egyszerûen sehogyse tudtam rájöni hogy oldhatnám meg a jármû mentését.Valahogy úgy képzeltem el hogy scriptfilesban minden kocsinak lesz egy [iD].ini file-ja amiben benne lesznek a cuccai(pl. 1.ini)de nem tudtam rájönni hogy OnGameModeInit-nél hogy tölthetném be onnét a kocsikat.
Tehát az lenne a kérésem hozzátok ha valaki tudja hogy tölthetném be a kocsikat .ini fileokból OnGameModeInit-ben akkor kérem szépen írja le nekem.
Elõre is köszönöm!
-
For ciklussal.
#define MAX_JARMUVEK 500 // Ahány jármû lehet
for(new i; i < MAX_JARMUVEK; i++)
{
// Az i betû fogja jelenteni a fájl nevét, pl. (\"%d.ini\", i);
}
Mivel nem értek a dinihez, nem tudom, hogy ott hogy mennek a dolgok. Régen tudtam még, de már nem használom, így alig dereng a dolog :D Szóval remélem érted a lényegét, hogy az i értéket használd a fájl név meghatározására. Akár lehet Jarmu_%d.ini is, mindegy.
-
Köszönöm szépen! Már értem hogy kell!
Zárom a témát
-
Sziasztok!
Elkezdtem írogatni egy RPG módot....Viszont hát nehézségbe ütköztem mert egyszerûen sehogyse tudtam rájöni hogy oldhatnám meg a jármû mentését.Valahogy úgy képzeltem el hogy scriptfilesban minden kocsinak lesz egy [iD].ini file-ja amiben benne lesznek a cuccai(pl. 1.ini)de nem tudtam rájönni hogy OnGameModeInit-nél hogy tölthetném be onnét a kocsikat.
Tehát az lenne a kérésem hozzátok ha valaki tudja hogy tölthetném be a kocsikat .ini fileokból OnGameModeInit-ben akkor kérem szépen írja le nekem.
Elõre is köszönöm!
-
For ciklussal.
#define MAX_JARMUVEK 500 // Ahány jármû lehet
for(new i; i < MAX_JARMUVEK; i++)
{
// Az i betû fogja jelenteni a fájl nevét, pl. (\"%d.ini\", i);
}
Mivel nem értek a dinihez, nem tudom, hogy ott hogy mennek a dolgok. Régen tudtam még, de már nem használom, így alig dereng a dolog :D Szóval remélem érted a lényegét, hogy az i értéket használd a fájl név meghatározására. Akár lehet Jarmu_%d.ini is, mindegy.
-
Köszönöm szépen! Már értem hogy kell!
Zárom a témát