Sziasztok! Elkészítettem egy sebességmérőt. Nos. Az a problémám vele, hogyha nincs bent NPC akkor kiadja a sebességmérőt mikor kocsiba ülök, de ha kiszállok nem tűnik el. Ha NPC van bent akkor mikor kiszállok a kocsiból kiadja 150ms-re a sebességmérőt. Ötlet?
Mód elején:
forward SebessegMero(playerid);
public SebessegMero(playerid)
{
new string[128];
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
format(string,sizeof(string),\"~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~~n~%d KM/h\",GetVehicleSpeed(vehid));
GameTextForPlayer(playerid, string, 150, 3);
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)-ben:
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
SetTimer(\"SebessegMero\",100,1);
}
else if(newstate == PLAYER_STATE_ONFOOT)
{
KillTimer(SebessegMero(playerid));
}
GetVehicleSpeed funkció:
stock GetVehicleSpeed(vehicleid)
{
new Float:xPos[3];
GetVehicleVelocity(vehicleid, xPos[0], xPos[1], xPos[2]);
return floatround(floatsqroot(xPos[0] * xPos[0] + xPos[1] * xPos[1] + xPos[2] * xPos[2]) * 150.00);
}