Sziasztok.
Az a problémám van, hogy ha beszállok a kocsiba egyből elindul a motor, de ugye a kamera lefagyasztó ( vagy hogy nevezzem :D ) nem enged semmi a játékosnak, így nemtudja elvinni a kocsit amíg nem indítja el.
Na most azt szeretném, hogy ha beszáll ne induljon el a motor amíg nem indítja el, és ha kiszáll akkor ne álljon le ( gondolom ez máshol van ezt sajnos nemtudom hol van :( )
És ugye ami ott van még, hogy ha adminszolgálatba van akkor tudja vezetni.
public Startup(playerid, vehicleid)
{
new pveh = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
new newcar = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER || engineOn[vehicleid])
{
//I do nothing!
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && !vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
if(AdminDuty[playerid] == 0)
{
gEngine[playerid] = 0;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Először indítsd el a motort!\");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
vehicleEntered[playerid][vehicleid] = true;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Adminszolgálatban vagy ezért tudod vezetni!\");
}
}
else if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && !engineOn[vehicleid] && vehicleEntered[playerid][vehicleid] && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER && pveh != 510 && pveh != 462 && newcar != 59 && newcar != 60 && !IsAPlane(newcar) && !IsAHarvest(newcar) && !Halaszhajo(newcar) && !IsASweeper(newcar))
{
if(AdminDuty[playerid] == 0)
{
gEngine[playerid] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHT_BLUE, \"Először indítsd el a motort!\");
TogglePlayerControllable(playerid, false);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Adminszolgálatban vagy ezért tudod vezetni!\");
}
}
}
public engine2(playerid)
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
}
}
Nálam az AVS autórendszernél is fenn állt ez a hiba egy idő után, pedig ha van jóféle autórendszer, az az. :)
És tudod mi oldotta meg nálam?
public OnGameModeInit
ManualVehicleEngineAndLights();