Szerző Téma: Jármű mentése (dini)  (Megtekintve 799 alkalommal)

Jármű mentése (dini)
« Dátum: 2016. január 20. - 18:27:36 »
0 Show voters
Sziasztok, csináltam egy kocsi lehívó parancsot, és elezdtem megírni a mentését is, de nem tudom hogyan csináljam azt hogyha létezik a fájl akkor adjon hozzá egy értéket. . :S Az én elképzelésem alapján ez egy végtelen cucckombó lenne. Örülnék ha segítene valaki, köszönöm.
 

CMD:ujkocsi(playerid,params[])
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
    if(PlayerInfo[playerid][Admin] >= 4 || IsTulaj(playerid))
    {
        new kocsiid;
        new string[128];
   if(sscanf(params,\"k<vehicle>\",kocsiid)) return SendClientMessage(playerid,WHITE,\"(( Használat: /ujkocsi [JárműID/Járműnév] ))\");
   {
                if(kocsiid >= 400 && kocsiid <= 611)
             {
         GetPlayerName(playerid,nev,sizeof(nev));
         format(string,sizeof(string),\"*AdmCmd* %s lerakott egy %s típusú járművet\",nev,VehicleName[kocsiid-400]);
         SendAdminMessage(LIGHTRED,string);
         new Float:X,Float:Y,Float:Z;
           GetPlayerPos(playerid,X,Y,Z);
         CreateVehicle(kocsiid,X+5.0,Y,Z,0.0000,-1,-1,-1);
         new file[10];
         new veh = GetVehicleModel(kocsiid);
         format(file,sizeof(file),\"/Jarmuvek/%d.ini\",veh);
            if(!fexist(file))
            {
                dini_Create(file);
               dini_IntSet(file,\"Antibug\",0);
               dini_IntSet(file,\"Model\",kocsiid);
               dini_IntSet(file,\"Color1\",0);
               dini_IntSet(file,\"Color2\",0);
               dini_IntSet(file,\"Paintjob\",0);
               dini_IntSet(file,\"Wheels\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosX\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosY\",0);
               dini_FloatSet(file,\"PosZ\",0);
               dini_FloatSet(file,\"Angle\",0);
               dini_IntSet(file,\"Int\",0);
            }
      }
      else SendClientMessage(playerid,ORANGE,\"(( A JárműID-nek 400 és 611 között kell lennie vagy pontos névnek! ))\");
   }
    }
    else SendClientMessage(playerid,WHITE,\"Ismeretlen parancs!\");
}
return 1;
}

 
Az enum!
 

enum vInfo
{
Model,
Color1,
Color2,
Paintjob,
Wheels,
Float:PosX,
Float:PosY,
Float:PosZ,
Float:Angle,
Int,
};
« Utoljára szerkesztve: 2016. január 20. - 18:55:51 írta Zippanto »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal