Az a lényeg, hogy a kocsiknak legyenek
változói, és azon belül egy
Frakció változó is. És ebben csak
eltárolod, hogy melyik frakció-é, majd amikor beszáll valaki, ellenõrzöd, hogy az õ
frakciójához tartozik-e. És ha nem, akkor csak
ki kell venni a kocsiból.
Változó:
enum KocsiInfo { ID, MODELL, FRAKCIO }; // vagy simán így hagyod és akkor számokkal jelzed a frakciót, vagy átállíthatod stringre is
new Kocsi[MAX_CARS][KocsiInfo];
Mondjuk most a a Rendõr frakció száma az
1:
Kocsi[id][iD] = CreateVehicle(...);
Kocsi[id][FRAKCIO] = 1;
Majd megnézzük amikor a kocsiba beszállt:
if (GetPlayerFrakcio(playerid) != Kocsi[id][FRAKCIO]) RemovePlayerFromVehicle(playerid); // itt most feltételeztem, hogy van ilyen függvény, hogy GetPlayerFrakcio(); mivel alapból nincs ezt létre kell hozni, de ehelyett lehet változókat is használni.
Nagyjából
ennyi lenne a lényege.
Sok sikert hozzá, és ha valami nem megy akkor
írj.
The Don