Szerző Téma: Fizetési Rendszer bug  (Megtekintve 1384 alkalommal)

Fizetési Rendszer bug
« Dátum: 2012. november 01. - 21:56:41 »
0 Show voters
Üdv A Következõ a problémám vannak a fõnökös munkák például rendõr taxi stb.
Az a problémám hogy bugos a fizetési rendszer és a rendõr nem kapja meg a rendes fizetését. Aki segít a javításában kap 4 pluszt! Elõre is köszönöm!
Kódrészlet:
 
public OtherTimer()
{
new Float:maxspeed = 175.0;
    new plname[MAX_PLAYER_NAME];
new string[256];
new Float:oldposx, Float:oldposy, Float:oldposz;
GlobalHackCheck();
    for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); }
       if(PlayerInfo[AFK] == 0)
       {
           PlayerInfo[idomp]++;
      if(PlayerInfo[idomp] == 60)
      {
          PlayerInfo[idomp] = 0;
          PlayerInfo[idoperc]++;
      }
      if(PlayerInfo[idoperc] == 60)
      {
          PlayerInfo[idoperc] = 0;
          PlayerInfo[idoora]++;
                     new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
          PlayerInfo[XP] += xpkap;
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
          SendClientMessage(i,COLOR_RED, \"<<<--------------------------------------------------------------------------------------------->>>\");
          format(stringx, sizeof(stringx), \"Órát léptél. Kaptál %d XP-t. Játszott órák száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
          if(PlayerInfo[pJob] == 28)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pJob] == 27)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] >= 6)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ és %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, mentoxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += mentoxp;
                Savevaroskassza();
            }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
          {
            if(PlayerInfo[pRank] == 1)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 2)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 3)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 4)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 5)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
            if(PlayerInfo[pRank] == 6)
            {
                new fizetes = rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
               varoskassza -= fizetes;
                 new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, rendorxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                Savevaroskassza();
            }
          }
                    if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*24;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*25;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*26;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*27;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*28;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
                   varoskassza -= fizetes;
                 new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, radioxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += radioxp;
                Savevaroskassza();
             }
         }
          if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, szereloxp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += szereloxp;
                Savevaroskassza();
             }
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10)
          {
              if(PlayerInfo[pRank] == 1)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*12;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 2)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*13;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 3)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*14;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 4)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 5)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*16;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
             if(PlayerInfo[pRank] == 6)
              {
                  new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
                 varoskassza -= fizetes;
                 new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*18;
                 format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes, taxixp);
                SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
                PlayerInfo[XP] += taxixp;
                Savevaroskassza();
             }
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 5)
          {
              new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              varoskassza -= fizetes;
              new papxp = PlayerInfo[pLevel]*12;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
             PlayerInfo[XP] += papxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pLeader] == 5)
          {
              new fizetes = taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              varoskassza -= fizetes;
              new papxp = PlayerInfo[pLevel]*18;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Fizetésed: %d$ + %d XP\", fizetes,papxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[bankPenz] += fizetes;
             PlayerInfo[XP] += papxp;
             Savevaroskassza();
          }
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 02. - 09:05:44 írta Chris_Antonio »

Fizetési Rendszer bug
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 01. - 21:59:19 »
0 Show voters
Látom DTRPG :) Ebbe birok segíteni mivel énis ezt használom! Bemásoljam az én rendszerem?! :)

Fizetési Rendszer bug
« Válasz #2 Dátum: 2012. november 02. - 08:45:06 »
0 Show voters
megköszönném és ha mûködik kapsz 4 plusz  borravaló pluszt :laugh:

Fizetési Rendszer bug
« Válasz #3 Dátum: 2012. november 02. - 09:43:46 »
+1 Show voters
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
   if(GetPlayerState(i) == 1) { CheckForWalkingTeleport(i); }
       if(PlayerInfo[AFK] == 0)
       {
           PlayerInfo[idomp]++;
      if(PlayerInfo[idomp] == 60)
      {
          PlayerInfo[idomp] = 0;
          PlayerInfo[idoperc]++;
      }
      if(PlayerInfo[idoperc] == 60)
      {
          PlayerInfo[idoperc] = 0;
          PlayerInfo[idoora]++;
                     new xpkap = (PlayerInfo[pLevel]*10)/2;
          PlayerInfo[XP] += xpkap;
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
          SendClientMessage(i,0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\");
          format(stringx, sizeof(stringx), \"ÓRAUGRÁS! Kaptál %d XP-t. Játszott óráid száma: %d\", xpkap,PlayerInfo[idoora]);
          SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
          if(PlayerInfo[pJob] == 28)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Sofõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] = 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pJob] == 27)
          {
              varoskassza -= 80*PlayerInfo[pLevel];
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Testõr Fizetés: %d$ + %d XP\", 80*PlayerInfo[pLevel], PlayerInfo[pLevel]*8);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             PlayerInfo[Penz] += 80*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 80*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += PlayerInfo[pLevel]*8;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 18)
          {
              varoskassza -= 100*PlayerInfo[pLevel];
              new buszxp = PlayerInfo[pLevel]*11;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Buszos Fizetés: %d$ + %d XP\", 100*PlayerInfo[pLevel], buszxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += 100*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, 100*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += buszxp;
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 4 || PlayerInfo[pLeader] == 4)
          {
              varoskassza -= mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
              new mentoxp = PlayerInfo[pLevel]*29;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Mentõs Fizetés: %d$ + %d XP\", mentofizu*PlayerInfo[pLevel], mentoxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += mentofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, mentofizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += mentoxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
          {
              varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
              new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*35;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += rendorxp;
             Savevaroskassza();
          }
                    if(PlayerInfo[pMember] == 9 || PlayerInfo[pLeader] == 9)
          {
                varoskassza -= radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
              //new radiofizu = PlayerInfo[pLevel]*100;
              new radioxp = PlayerInfo[pLevel]*30;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Rádiós Fizetés: %d$ + %d XP\", radiofizu*PlayerInfo[pLevel], radioxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += radiofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += radioxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 17 || PlayerInfo[pLeader] == 17)
          {
              varoskassza -= szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
              new szereloxp = PlayerInfo[pLevel]*15;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Szerelõ Fizetés: %d$ + %d XP\", szerelofizu*PlayerInfo[pLevel], szereloxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += szerelofizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, szerelofizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += szereloxp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[pMember] == 10 || PlayerInfo[pLeader] == 10)
          {
              varoskassza -= taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
              //new taxifizu = PlayerInfo[pLevel]*100;
              new taxixp = PlayerInfo[pLevel]*15;
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Taxis Fizetés: %d$ + %d XP\", taxifizu*PlayerInfo[pLevel], taxixp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += taxifizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, taxifizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += taxixp;
             Savevaroskassza();
          }
          if(PlayerInfo[szervTag] == 4 || PlayerInfo[szervLeader] == 4)
          {
              varoskassza -= armyfizu*PlayerInfo[pLevel];
              new rendorxp = PlayerInfo[pLevel]*55;
             format(stringx, sizeof(stringx), \"Katona Fizetés: %d$ + %d XP\", armyfizu*PlayerInfo[pLevel], rendorxp);
             SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
             //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pLevel];
             PlayerInfo[Penz] += armyfizu*PlayerInfo[pLevel];
             SafeGivePlayerMoney(i, armyfizu*PlayerInfo[pLevel]);
             PlayerInfo[XP] += rendorxp;
             Savevaroskassza();
          }
if(PlayerInfo[Vip] == 0)
          {
              if(PlayerInfo[Adomany] < 500000)
             {
                if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(1 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
            }
            if(PlayerInfo[Adomany] > 500000)
             {
                if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100,PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
               if(PlayerInfo[bankPenz] > 1000000)
                 {
                   varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel];
                      PlayerInfo[bankPenz] += 30000;
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: 30000$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]);
                  SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
               }
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*3;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(3 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*3,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip2] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*5;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(5 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*5,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Vip3] == 1)
          {
             if(PlayerInfo[bankPenz] < 1000000)
              {
                varoskassza += ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] -= ado*PlayerInfo[pLevel]/2;
                   PlayerInfo[bankPenz] += PlayerInfo[bankPenz]/100*7;
               format(stringx, sizeof(stringx), \"Adó: %d$, Bankkamat: %d$(7 százalék), Új Egyenleg: %d$\",ado*PlayerInfo[pLevel],PlayerInfo[bankPenz]/100*7,PlayerInfo[bankPenz]);
               SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
            }
         }
         if(PlayerInfo[Csekk] > 0)
          {
              format(stringx, sizeof(stringx), \"Nem fizetted be a bírságot, ezért most a számládról levonjuk a dupláját ami %d$.\",PlayerInfo[Csekk]*3);
            SendClientMessage(i, COLOR_LIGHTRED, stringx);
            varoskassza += PlayerInfo[Csekk]*3;
            //PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2;
            PlayerInfo[bankPenz] -= PlayerInfo[Csekk]*2;
            PlayerInfo[Csekk] = 0;
            Savevaroskassza();
          }
         SendClientMessage(i,   0x000000, \"<------------------------------------------------------------------------------------------------->\");
         SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW, \" \");
      }
   }

 
Megmondom neked õszintén, nem tudom nálad mért nem mûködik! :) Értelem szerûen ami nem kell, vedd ki!
Nekem frankónk mûködik, hiba nélkül, remélem neked is ;)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:48:46 )

Illetve szerintem neked azért nem jó, mert te nem Player Level-re állítottad hanem Rendõr Rang-ra! Itt lesz a hiba. :)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. november 02. - 09:54:46 )

De ha rangonként akarod akkor így próbálkozz!
 
if(PlayerInfo[pMember] == 1 || PlayerInfo[pLeader] == 1)
                                    {
                                        varoskassza -= rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        new rendorxp = PlayerInfo[pRank]*35;
                                        format(stringx, sizeof(stringx), \"Rendõr Fizetés: %d$ + %d XP\", rendorfizu*PlayerInfo[pRank], rendorxp);
                                        SendClientMessage(i, COLOR_YELLOW2, stringx);
                                        //PlayerInfo[bankPenz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        PlayerInfo[Penz] += rendorfizu*PlayerInfo[pRank];
                                        SafeGivePlayerMoney(i, rendorfizu*PlayerInfo[pRank]);
                                        PlayerInfo[XP] += rendorxp;
                                        Savevaroskassza();
                                    }

 
Éggyesével osztottad fel a Rangok-at. Így hogy egybe van egyszerûbb és nem egyformán kapnak fizetést.! Próbáld meg így ha Rangonként akarod beosztani a fizetést! Nem teszteltem de szerintem ez a jó!
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 02. - 09:54:46 írta patyes96 »

Fizetési Rendszer bug
« Válasz #4 Dátum: 2012. november 02. - 21:58:19 »
0 Show voters
Ez Oxford? Mert ha igen, ez régen nekem is hiba volt, mert csak akkor kapta a jónép a fizetést, ha fent volt a polgármester

Fizetési Rendszer bug
« Válasz #5 Dátum: 2012. november 02. - 22:47:14 »
+1 Show voters
Igen ez tipikus oxford hiba. Ezért kell vissza változtatni DT-ra (Desert Towns) Az nem  bugos. Vagy miez. De leírtam hogy kéne! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal