CMD:fizet(playerid, params[])
{
new Float:kX, Float:kY, Float:kZ;
new Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pay [Név / Id] [Összeg]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadnak nem fizethetsz!\");
GetPlayerPos(id, kX, kY, kZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, kX, kY, kZ))
{
if(pInfo[playerid][pMoney] >= Osszeg)
{
new S[128];
pInfo[playerid][pMoney] -= Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"Fizettél neki: %s. ( %d$ )\", Nev(id), Osszeg);
SendClientMessage(playerid, CITROM, S);
pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"%s fizetett neked! ( %d$ )\", Nev(playerid), Osszeg);
SendClientMessage(id, CITROM, S);
cmd_me(playerid, \"fizetett valakinek.\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi pénz nálad!\");
//format(S, sizeof(S), \"-| Fizetés |- %s - %s | %d$ | ( Ki - Kinek )\", Nev(playerid), Nev(id), Osszeg);
//SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\");
}
return 1;
}
egy olyan részre lenne szükségem ami azt határozza meg hogy az \"Osszeg\" változó nem lehet egyenlõ vagy kisebb a 0Értéknéltessék :)
Legalább is nekem ez jött ki elméletben..Már csak a megcsinálásával van gondom..
CMD:fizet(playerid, params[])
{
new Float:kX, Float:kY, Float:kZ;
new Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pay [Név / Id] [Összeg]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadnak nem fizethetsz!\");
if(Osszeg <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kérlek helyesen add meg a kívánt összeget!\");
GetPlayerPos(id, kX, kY, kZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, kX, kY, kZ))
{
if(pInfo[playerid][pMoney] >= Osszeg)
{
new S[128];
pInfo[playerid][pMoney] -= Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"Fizettél neki: %s. ( %d$ )\", Nev(id), Osszeg);
SendClientMessage(playerid, CITROM, S);
pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"%s fizetett neked! ( %d$ )\", Nev(playerid), Osszeg);
SendClientMessage(id, CITROM, S);
cmd_me(playerid, \"fizetett valakinek.\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi pénz nálad!\");
//format(S, sizeof(S), \"-| Fizetés |- %s - %s | %d$ | ( Ki - Kinek )\", Nev(playerid), Nev(id), Osszeg);
//SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\");
}
return 1;
}
CMD:fizet(playerid, params[])
{
new Float:kX, Float:kY, Float:kZ;
new Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pay [Név / Id] [Összeg]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadnak nem fizethetsz!\");
GetPlayerPos(id, kX, kY, kZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, kX, kY, kZ))
{
if(pInfo[playerid][pMoney] >= Osszeg)
{
new S[128];
pInfo[playerid][pMoney] -= Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"Fizettél neki: %s. ( %d$ )\", Nev(id), Osszeg);
SendClientMessage(playerid, CITROM, S);
pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"%s fizetett neked! ( %d$ )\", Nev(playerid), Osszeg);
SendClientMessage(id, CITROM, S);
cmd_me(playerid, \"fizetett valakinek.\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi pénz nálad!\");
//format(S, sizeof(S), \"-| Fizetés |- %s - %s | %d$ | ( Ki - Kinek )\", Nev(playerid), Nev(id), Osszeg);
//SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\");
}
return 1;
}
egy olyan részre lenne szükségem ami azt határozza meg hogy az \"Osszeg\" változó nem lehet egyenlõ vagy kisebb a 0Értéknéltessék :)
Legalább is nekem ez jött ki elméletben..Már csak a megcsinálásával van gondom..
CMD:fizet(playerid, params[])
{
new Float:kX, Float:kY, Float:kZ;
new Osszeg;
if(sscanf(params, \"ud\", id, Osszeg)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /pay [Név / Id] [Összeg]\");
if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");
if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadnak nem fizethetsz!\");
if(Osszeg <= 0) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Kérlek helyesen add meg a kívánt összeget!\");
GetPlayerPos(id, kX, kY, kZ);
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3, kX, kY, kZ))
{
if(pInfo[playerid][pMoney] >= Osszeg)
{
new S[128];
pInfo[playerid][pMoney] -= Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"Fizettél neki: %s. ( %d$ )\", Nev(id), Osszeg);
SendClientMessage(playerid, CITROM, S);
pInfo[id][pMoney] += Osszeg;
format(S, sizeof(S), \"%s fizetett neked! ( %d$ )\", Nev(playerid), Osszeg);
SendClientMessage(id, CITROM, S);
cmd_me(playerid, \"fizetett valakinek.\");
}else SendClientMessage(playerid, -1, \"Nincs ennyi pénz nálad!\");
//format(S, sizeof(S), \"-| Fizetés |- %s - %s | %d$ | ( Ki - Kinek )\", Nev(playerid), Nev(id), Osszeg);
//SendAdminMessage(FONTOS, S);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\");
}
return 1;
}