CMD:felsegit(playerid, params[]){if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /felsegít < Név / Id >\"); if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérheto!\");if(Serult[id] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetot nem kell felsegíteni!\");if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadat nem segítheted fel!\");new Float: sX, Float: sY, Float: sZ;GetPlayerPos(id, sX, sY, sZ);if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, sX, sY, sZ)){ KillTimer(SerultTimer[id]); KillTimer(DrogOff[id]);Serult[id] = false;uzi1[id] = 0;pInfo[id][pAnimban] = 0;animotkapot1[playerid] = 0;animotkapot2[playerid] = 0; ClearAnimations(id), SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE); TogglePlayerControllable(id, true); SetPlayerDrunkLevel(id, 0); SetPlayerWeather(id, 3); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Felsegítetted az illetot!\"); SendClientMessage(id, NARANCS, \"Felsegítettek!\");}else{ SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illeto nincs a közeledben!\");}return 1;}
CMD:felsegit(playerid, params[]) { new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid, hp); if(hp < 75) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ilyen kevés HP-val nem használhatod!\");if(sscanf(params, \"u\", id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /felsegít < Név / Id >\");if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékos nem elérhetõ!\");if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Magadat nem segítheted fel!\");if(Serult[id] == false) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõt nem kell felsegíteni!\");new Float: sX, Float: sY, Float: sZ; GetPlayerPos(id, sX, sY, sZ);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 1.5, sX, sY, sZ)) SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Az illetõ nincs a közeledben!\");KillTimer(SerultTimer[id]);KillTimer(DrogOff[id]);SetPlayerHealth(id, 100);Serult[id] = false;uzi1[id] = 0;pInfo[id][pAnimban] = 0;animotkapot1[playerid] = 0;animotkapot2[playerid] = 0;ClearAnimations(id), SetPlayerSpecialAction(id, SPECIAL_ACTION_NONE);TogglePlayerControllable(id, true);SetPlayerDrunkLevel(id, 0);SetPlayerWeather(id, 3);SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Felsegítetted az illetõt!\");SendClientMessage(id, NARANCS, \"Felsegítettek!\");return 1;}
if(hp < 75) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ilyen kevés HP-val nem használhatod!\");
new Float:hp; GetPlayerHealth(playerid, hp);