new fekvorendor1;
fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);
#define HOLDING(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(HOLDING(KEY_FORWARD)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { new Float:elet; GetVehicleHealth(vehicleid,elet); SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 20);// a 20-t cseréld ki annyira,amennyi életet levegyen a kocsi életébõl return 1; } } } return 1;}
new fekvorendor1;fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);#define HOLDING(%0) \\ ((newkeys & (%0)) == (%0))public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ if(HOLDING(KEY_FORWARD)) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { //kocsival mik történjenek new Float:elet; GetVehicleHealth(vehicleid,elet); SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 200);// -200 a kocsi életébõl ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);//animbaesés TogglePlayerControllable(playerid,0);//lefagyassza RemovePlayerFromVehicle(playerid);//kiteszi a kocsiból if(GetVehicleHealth(vehicleid,elet-200)//kocsi élet 200et sebzõdött { GameTextForPlayer(playerid,\"Bukkantál!\", 1000, 1); } //emberrel mik történjenek SetPlayerHealth(playerid,-50); return 1; } } } return 1;}