Nah szia itt is van nem írtam meg mivel túl sok idõ lett volna egy fegyverscriptet le magyarosítottam és szinthez van ez kötve majd te át írod!
meg a parancsot is!
/elõvesz
/eltesz
if(strcmp(cmd, \"/elõvesz\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(Fegyverelol[playerid] == 0)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /elõvesz [id] [töltényszám]\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:1] Boxer, [id:2] Baseball ütõ, [id:3] Kés, [id:4] 9mm-es, [id:5] Desert Eagle,\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:6] Mp5, [id:7] Ak-47, [id:8] M4, [id:9] Shotgun, [id:10] Spray, [id:11] Füst gránát, [id:12] Gumi bot\");
return 1;
}
/*new fegyverid = strval(tmp);
if(fegyverid < 1||fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyverID-nek 1 és 9 között kell lennie!); return 1; }
new tolteny = strval(tmp);
if(tolteny < 1 || tolteny > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 999 között kell lennie!!\"); return 1; }*/
new fegyverid = strval(tmp);
tmp = strtok(cmdtext, idx);
new tolteny = strval(tmp);
if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az ID-nek 1 és 12 között kell lennie!\"); return 1; }
if(tolteny < 1 || tolteny > 100) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 100 között kell lennie!\"); return 1; }
{
if(fegyverid==1) // Boxer 1
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny1] >= tolteny)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a boxert.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 1, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny1] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvett egy Boxert.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Boxered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==2) // Baseball ütõ 5
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny2] >= tolteny)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a Baseball ütõt.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 5, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny2] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Baseball ütõd!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==3) // Kés 4
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny3] >= tolteny)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a kést.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 4, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny3] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Késed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==4) // 9mm 22
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny4] >= tolteny)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a 9mm-est %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 22, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny4] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a 9mm-est %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==5) // Desert Eagle 24
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny5] >= tolteny)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Desert Eaglet %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 24, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny5] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Desert Eagle-t %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==6) // Mp5 29
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny6] >= tolteny)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >=
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az Mp5-öt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 29, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny6] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az Mp5-öt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 8-as szint kell.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==7) // Ak-47 30
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny7] >= tolteny)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az AK-47-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 30, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny7] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az AK-47-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid==8) // M4 31
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny8] >= tolteny)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az M4-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 31, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny8] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az M4-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid == 9) // Shotgun 25
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny9] >= tolteny)
{
if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 12)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Shotgunt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 25, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny9] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Shotgunt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 12-es szint kell.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid == 10) // Spray 41
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny10] >= tolteny)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Sprayd %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 41, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny10] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Sprayét %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid == 11) // Füst gránát 17
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny11] >= tolteny)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Füst gránátod %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 17, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny11] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Füst gránátját %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else if(fegyverid == 12) // Gumi bot 3
{
if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1)
{
if(PlayerInfo[playerid][tolteny12] >= tolteny)
{
format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a gumi botod.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
SafeGivePlayerWeapon(playerid, 3, tolteny);
PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
PlayerInfo[playerid][tolteny12] -= tolteny;
Fegyverelol[playerid] = 1;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
new h,mi,s,y,m,d;
getdate(y,m,d);
gettime(h,mi,s);
format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Gumi botját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
LoOoG(stringx);
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
return 1;
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
}
}
else
{
format(stringx, sizeof(stringx), \"Már van elõl fegyvered!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
}
}
return 1;
}
A fegyver ID-k arra írd ami neked a serveren pl az ak47 10-es id akkor ide is azt írd!
Eltesz:
if(strcmp(cmd, \"/eltesz\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
{
for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
{
new wep, ammo;
GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
if(wep != 0 && ammo != 0)
{
if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
}
}
SafeResetPlayerWeapons(playerid);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Elraktad a fegyvered a töltényekkel együtt!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
Fegyverelol[playerid] = 0;
new nev[32];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"* %s elrakta fegyverét.\", nev);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
{
format(string, sizeof(string), \"* Valaki elrakta fegyverét.\");
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
}
}
}
return 1;
}
Változókat is csináld meg
new Fegyverelol[MAX_PLAYERS];
PL így ez am kell is
Ez alá tedd ezket:enum pInfo
{
fegyver1,
tolteny1,
fegyver2,
tolteny2,
fegyver3,
tolteny3,
fegyver4,
tolteny4,
fegyver5,
tolteny5,
fegyver6,
tolteny6,
fegyver7,
tolteny7,
fegyver8,
tolteny8,
fegyver9,
tolteny9,
fegyver10,
tolteny10,
fegyver11,
tolteny11,
fegyver12,
tolteny12
{
Nagyából meg is volnánk ha nem megy valami írj de kisseb hibák esznek benne el maradt definálások azt meg gondolom meg tudod már oldani!