Szerző Téma: Fegyver script  (Megtekintve 1247 alkalommal)

Fegyver script
« Dátum: 2011. október 04. - 20:45:40 »
0 Show voters
Sziasztok!
Egy RPG módom van amihez szeretnék egy jó fegyver scriptet (nem a vételhez mer olyan már van). Tehát az lenne a kérésem hogy ha megveszem a fegyvert akkor ha használni akarom be kelljen írni egy parancsot pl. /elõkap [fegyverID] [töltény] (a fegyverID nél nem a sima ID-re gondolok hanem arra amit én már beírtam a modba) és miután elõvettem és használtam akkor be keljen írni egy ujjabb  parancsot pl. /elrejt ... próbáltam már saját magam ilyet csinálni de ehhez már kevésnek bizonyultam, ha valaki tudna nekem ilyet javasolni/megírni annak nagyon hálás lennék....
Elõre is köszönöm!
By : Atyo

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Fegyver script
« Válasz #1 Dátum: 2011. október 04. - 22:11:48 »
+2 Show voters
Holnap haza érek addig át gondolom hogyan is kéne meg csinálni és meg írom neked! 3-4 kor leszek!

Fegyver script
« Válasz #2 Dátum: 2011. október 04. - 22:16:29 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszönöm! :)

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Fegyver script
« Válasz #3 Dátum: 2011. október 05. - 17:57:47 »
+3 Show voters
Nah szia itt is van nem írtam meg mivel túl sok idõ lett volna egy fegyverscriptet le magyarosítottam és szinthez van ez kötve majd te át írod!
meg a parancsot is!
/elõvesz
/eltesz
 

if(strcmp(cmd, \"/elõvesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   if(Fegyverelol[playerid] == 0)
        {
        tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp))
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /elõvesz [id] [töltényszám]\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:1] Boxer, [id:2] Baseball ütõ, [id:3] Kés, [id:4] 9mm-es, [id:5] Desert Eagle,\");
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"[id:6] Mp5, [id:7] Ak-47, [id:8] M4, [id:9] Shotgun, [id:10] Spray, [id:11] Füst gránát, [id:12] Gumi bot\");
         return 1;
      }
      /*new fegyverid = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1||fegyverid > 9) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A fegyverID-nek 1 és 9 között kell lennie!); return 1; }
                new tolteny = strval(tmp);
      if(tolteny < 1 || tolteny > 999) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 999 között kell lennie!!\"); return 1; }*/
      new fegyverid = strval(tmp);
      tmp = strtok(cmdtext, idx);
      new tolteny = strval(tmp);
      if(fegyverid < 1 || fegyverid > 12) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Az ID-nek 1 és 12 között kell lennie!\"); return 1; }
      if(tolteny < 1 || tolteny > 100) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A töltényszámnak 1 és 100 között kell lennie!\"); return 1; }
      {
         if(fegyverid==1) // Boxer          1
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver1] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny1] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a boxert.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                  SafeGivePlayerWeapon(playerid, 1, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny1] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvett egy Boxert.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Boxered!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==2) // Baseball ütõ    5
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver2] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny2] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a Baseball ütõt.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 5, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny2] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Baseball ütõd!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==3) // Kés          4
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver3] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny3] >= tolteny)
                {
                    SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Elõvetted a kést.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 4, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny3] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a kést.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi Késed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==4) // 9mm          22
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver4] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny4] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a 9mm-est %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 22, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny4] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a 9mm-est %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
          else if(fegyverid==5) // Desert Eagle    24
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver5] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny5] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Desert Eaglet %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 24, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny5] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Desert Eagle-t %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==6) // Mp5          29
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver6] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny6] >= tolteny)
                {
                             if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 8)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az Mp5-öt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 29, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny6] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az Mp5-öt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 8-as szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==7) // Ak-47          30
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver7] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny7] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az AK-47-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 30, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny7] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az AK-47-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid==8) // M4             31
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver8] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny8] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 10)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted az M4-et %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 31, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny8] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette az M4-et %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 10-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 9) // Shotgun       25
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver9] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny9] >= tolteny)
                {
                    if(PlayerInfo[playerid][pLevel] >= 12)
                    {
                       format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Shotgunt %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                       SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                       SafeGivePlayerWeapon(playerid, 25, tolteny);
                     PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1;
                     PlayerInfo[playerid][tolteny9] -= tolteny;
                     Fegyverelol[playerid] = 1;
                     new nev[32];
                     GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                     new h,mi,s,y,m,d;
                     getdate(y,m,d);
                     gettime(h,mi,s);
                     format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Shotgunt %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                     LoOoG(stringx);
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                     {
                        format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                        ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                     }
                     return 1;
                  }
                  else
                  {
                      format(stringx, sizeof(stringx), \"A fegyver elõvételéhez legalább 12-es szint kell.\");
                     SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
                  }
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 10) // Spray       41
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver10] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny10] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Sprayd %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 41, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny10] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Sprayét %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 11) // Füst gránát       17
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver11] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny11] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a Füst gránátod %d tölténnyel.[/eltesz az elrakáshoz.]\",tolteny);
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 17, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny11] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Füst gránátját %d tölténnyel.\",y,m,d,h,mi,s,nev,tolteny);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
         else if(fegyverid == 12) // Gumi bot       3
          {
              if(PlayerInfo[playerid][fegyver12] == 1)
              {
                 if(PlayerInfo[playerid][tolteny12] >= tolteny)
                {
                    format(stringx,sizeof(stringx), \"Elõvetted a gumi botod.[/eltesz az elrakáshoz.]\");
                    SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTBLUE,stringx);
                    SafeGivePlayerWeapon(playerid, 3, tolteny);
                  PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1;
                  PlayerInfo[playerid][tolteny12] -= tolteny;
                  Fegyverelol[playerid] = 1;
                  new nev[32];
                  GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
                  new h,mi,s,y,m,d;
                  getdate(y,m,d);
                  gettime(h,mi,s);
                  format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s elõvette a Gumi botját.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
                  LoOoG(stringx);
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* %s elõvette fegyverét.\", nev);
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
                  {
                     format(string, sizeof(string), \"* Valaki elõvette fegyverét.\");
                     ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                     SetPlayerChatBubble(playerid, \"elõvette fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
                  }
                  return 1;
               }
               else
               {
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ennyi töltényed!\");
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
               }
            }
            else
            {
                format(stringx, sizeof(stringx), \"Nincs ilyen fegyvered!\");
               SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
            }
         }
      }
   }
   else
   {
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Már van elõl fegyvered!\");
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
   }
}
return 1;
}

 
A fegyver ID-k arra írd ami neked a serveren pl az ak47 10-es id akkor ide is azt írd!
Eltesz:
 

if(strcmp(cmd, \"/eltesz\", true) == 0)
    {
        if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
        {
            for(new slot = 0; slot != 12; slot++)
             {
                 new wep, ammo;
                 GetPlayerWeaponData(playerid, slot, wep, ammo);
                 if(wep != 0 && ammo != 0)
                 {
                     if(wep == 1) { PlayerInfo[playerid][fegyver1] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny1] += ammo; }
                     else if(wep == 5) { PlayerInfo[playerid][fegyver2] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny2] += ammo; }
                     else if(wep == 4) { PlayerInfo[playerid][fegyver3] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny3] += ammo; }
                     else if(wep == 22) { PlayerInfo[playerid][fegyver4] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny4] += ammo; }
                     else if(wep == 24) { PlayerInfo[playerid][fegyver5] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny5] += ammo; }
                     else if(wep == 29) { PlayerInfo[playerid][fegyver6] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny6] += ammo; }
                     else if(wep == 30) { PlayerInfo[playerid][fegyver7] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny7] += ammo; }
                     else if(wep == 31) { PlayerInfo[playerid][fegyver8] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny8] += ammo; }
                     else if(wep == 25) { PlayerInfo[playerid][fegyver9] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny9] += ammo; }
                     else if(wep == 41) { PlayerInfo[playerid][fegyver10] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny10] += ammo; }
                     else if(wep == 17) { PlayerInfo[playerid][fegyver11] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny11] += ammo; }
                     else if(wep == 3) { PlayerInfo[playerid][fegyver12] = 1; PlayerInfo[playerid][tolteny12] += ammo; }
                 }
      }
      SafeResetPlayerWeapons(playerid);
       format(stringx, sizeof(stringx), \"Elraktad a fegyvered a töltényekkel együtt!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, stringx);
      Fegyverelol[playerid] = 0;
      new nev[32];
      GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
      if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 0)
      {
         format(string, sizeof(string), \"* %s elrakta fegyverét.\", nev);
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
      if(PlayerInfo[playerid][pMaskuse] == 1)
      {
         format(string, sizeof(string), \"* Valaki elrakta fegyverét.\");
         ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
         SetPlayerChatBubble(playerid, \"elrakta fegyverét.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
      }
   }
}
return 1;
}

 
Változókat is csináld meg
new Fegyverelol[MAX_PLAYERS];
PL így ez am kell is
Ez alá tedd ezket:enum pInfo
{
fegyver1,
tolteny1,
fegyver2,
tolteny2,
fegyver3,
tolteny3,
fegyver4,
tolteny4,
fegyver5,
tolteny5,
fegyver6,
tolteny6,
fegyver7,
tolteny7,
fegyver8,
tolteny8,
fegyver9,
tolteny9,
fegyver10,
tolteny10,
fegyver11,
tolteny11,
fegyver12,
tolteny12
{
Nagyából meg is volnánk ha nem megy valami írj de kisseb hibák esznek benne el maradt definálások azt meg gondolom meg tudod már oldani!

Fegyver script
« Válasz #4 Dátum: 2011. október 05. - 20:23:12 »
0 Show voters
Nagyon szépen köszi innen már azt hiszem hogy boldogulni fogok... Örök hálám a segítségedért!!

Nem elérhető scripter01

  • 1035
  • Ex Moderálisan Globális
    • Profil megtekintése
Fegyver script
« Válasz #5 Dátum: 2011. október 06. - 11:09:41 »
0 Show voters
Szívesen atyo16!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 06. - 11:10:07 )

De zárt a Témát ha jó lett! és segítettem!
Am kösz a +!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal