Szerző Téma: Fekvõrendõr.  (Megtekintve 1160 alkalommal)

Fekvõrendõr.
« Dátum: 2013. március 16. - 22:29:35 »
+1 Show voters
Üdv.

Ezt a fekvõrendõr megoldást még anno SeeRPG-n láttam


Tömören annyi hogy ha valaki 30-as többel megy át rajta akkor kidobja az autóból és animba esik (mint amikor megsérül.)


És egy ilyen szkriptet szeretnék tõletek kérni.

Fekvõrendõr.
« Válasz #1 Dátum: 2013. március 17. - 08:06:46 »
0 Show voters
Már nyitottál rá fórumot!!!!!!!
http://sampforum.hu/index.php?topic=39482.0

Fekvõrendõr.
« Válasz #2 Dátum: 2013. március 17. - 10:24:55 »
+1 Show voters
Tudom de az nem mûködik.

Nem történik semmi se azzal a szkripttel.

Fekvõrendõr.
« Válasz #3 Dátum: 2013. március 17. - 13:16:53 »
0 Show voters
Mert azt a scriptet még ki kell egészítened,hogy mi történjen a kocsival,ahova oda van irva,hogy\"//Amit szeretnél,hogy történjen\"..na de mindj megpróbálok egyet összehozni neked :D

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. március 17. - 13:29:29 )

Na összedobtam,de nem teszteltem,elvileg jónak kell lennie,ha mégsem,írd mi a hiba! :D
 
new fekvorendor1;

 

fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);

 

#define HOLDING(%0) \\
        ((newkeys & (%0)) == (%0))

 

public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(HOLDING(KEY_FORWARD))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr
        {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
             {
                                new Float:elet;
      GetVehicleHealth(vehicleid,elet);
      SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 20);// a 20-t cseréld ki annyira,amennyi életet levegyen a kocsi életébõl
                                return 1;
             }
        }
    }
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. március 17. - 13:29:29 írta donking11 »

Fekvõrendõr.
« Válasz #4 Dátum: 2013. március 18. - 22:04:10 »
+1 Show voters
Donking annyi a gond vele hogy nem csinál semmit!

OFF: Elnézést a bumpért.

Nem elérhető kos

  • 292
    • Profil megtekintése
Fekvõrendõr.
« Válasz #5 Dátum: 2013. április 06. - 22:50:01 »
+1 Show voters
Hello!
Próbáld így!
 

new fekvorendor1;
fekvorendor1 = CreateObject(19425, x, y, z, rotX, rotY, rotZ);
#define HOLDING(%0) \\
       ((newkeys & (%0)) == (%0))
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
    if(HOLDING(KEY_FORWARD))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2, x, y, z) // azért kettõ vagy inkább 1.5 hogy csak arra hasson aki tényleg átmegy rajta,x y z helyére,azt a post azt meg,ahol van a fekvõrendõr
        {
             if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
             {
                //kocsival mik történjenek
                new Float:elet;
                GetVehicleHealth(vehicleid,elet);
                SetVehicleHealth(vehicleid, elet - 200);// -200 a kocsi életébõl
                ApplyAnimation(playerid,\"FOOD\",\"FF_Die_Fwd\",1,0,0,0,0,0);//animbaesés
                TogglePlayerControllable(playerid,0);//lefagyassza
             RemovePlayerFromVehicle(playerid);//kiteszi a kocsiból
                if(GetVehicleHealth(vehicleid,elet-200)//kocsi élet 200et sebzõdött
      {
          GameTextForPlayer(playerid,\"Bukkantál!\", 1000, 1);
      }
      //emberrel mik történjenek
             SetPlayerHealth(playerid,-50);
                return 1;
             }
        }
    }
    return 1;
}

 
Elõnézetben látni, kicsit eltolja sorokat valamiért, majd rendezzed.
Remélem így jó lesz :)
-lefagyassza
-(-200hp) kocsiból
-(-50hp) playerbõl
-kidobja kocsiból
-kiírja mi történt
-animba teszi a playert
remélem ezek elegendõ szempontok
« Utoljára szerkesztve: 2013. április 06. - 22:52:44 írta kos »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal