Sziasztok!Van egy EQ-LP módom.Elkezdem vonszolni az embert de nem vonszolja.Ez mitől lehet?
Vonszolás kódja:
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"StarLife RPG: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
new emberecske;
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 1+playerid;
SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
}
} return 1;
}
forward ProxDetector(Float:radi, playerid, string[],col1,col2,col3,col4,col5);
forward ProxDetectorS(Float:radi, playerid, targetid);
HA valamit be kell másolnom azt bemásolom még
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2015. május 02. - 11:50:24 )
Ha valaki tud segíteni jó lenne!
ez nekem bent sincs a módba.Írjam hozzá?És ha igen akkor hova?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2015. Május 03. 16:52:32[/time] )
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"StarLife RPG: /vonszol
[JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
new emberecske;
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
{
new ID;
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
Dragged[iD] = 1;
Dragging[playerid] = 1;
draggedtimer[iD] = SetTimerEx(\"Draggingt\", 1000, 1, \"dd\", playerid,ID);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 1+playerid;
SetTimerEx(\"vonszolas\", 1000, 1, \"dd\", playerid,emberecske);
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
}
} return 1;
}
forward Draggingt(playerid, ID);
public Draggingt(playerid, ID)
{
new Float:dX, Float:dY, Float:dZ;
GetPlayerPos(playerid, dX, dY, dZ);
SetPlayerPos(ID, dX+1, dY, dZ);
}
ez kicsit erroros megmondanátok mi ebbe a hiba?
[gmod]Pawn code ne maradjon le![/gmod]