San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: Ted[ULR] - 2013. július 30. - 15:40:43
Cím: Egy Kisebb munkás Fizetés rendszer beüzelemés.
Írta: Ted[ULR] - 2013. július 30. - 15:40:43
Sziasztok! :D
A Defensive Munka és Fizetési rendszerét szeretném át alakítani egy kicsit.. ÉS ebben kérem a segítségeteket! Azzal a kéréssel állok elétek hogy ki tudja azt meg csinálni vagy tanácsot adni hogy csináljam meg a következõt: Hogy ha valaki dolgozik akkor egy idõ után ne bírjon. Mint a Fayon :D (( Ez azért lenne jó hogy ne szerezenek hamar sok pénzt. )) És ha már nem bír akkor más nap reggel nyolc-tól meg bírjon! És ez ismétli egymás újra és újra. Remélem valaki bír segíteni! Várom a commenteket!
Cím: Egy Kisebb munkás Fizetés rendszer beüzelemés.
Írta: Ryan_Adam - 2013. július 30. - 22:41:11
Hát elég bonyolult lenne megoldani, de ha azt akarod hogy ne szerezzenek hamar sok pénzt akkor vedd lejjebb a fizetést, jóval lejjebb ;)
Cím: Egy Kisebb munkás Fizetés rendszer beüzelemés.
Írta: SnooP - 2013. július 30. - 23:28:48
Talán nem is annyira. Nekem volna rá két ötletem: 1.Én azt csinálnám hogy ha beírja az adott frakció kezdési parancsát akkor getdate és gettime-al lekérdezném az idõt. Ha befejezi szintén lekérdezném a játékos idejét. Ha kilép a szerverrõl lementené az össz munka idõt (munka kezdése - munka befejezése ). A munkának a kezdési idejét kivonnám a végzési idõbõl. Megkapnánk az össz. dolgozott órát. Létrehoznék megint 3 új float változót beállítva nekik a dolgozás max idejét azaz órának pl:5.0 , percnek:0.0, másodpercnek is 0.0-át. Összevetném õket és ha az össz idõ nagyobb mint a dolgozható idõ (azaz a 3 float változó) akkor létrehoznék globálisan egy boolean változót és beállítanám az értékét true-ra. És utána jönnének a munkák parancsai és csak akkor mûködne az adott parancs, ha a globális boolean változó értéke false, azaz még dolgozhat. 2.Vagy egy jóval könnyebb viszont jobban terheli a szervert az az volna, hogy létrehozol egy SetTimerEx-et, amit beállítasz, hogy frissüljön magától 1 percenként. És ha a timer mondjuk lefutott 60x (azaz 60*1 perc, azaz 1 óra) akkor egy boolen változót a fenti megoldásnál is leírva létrehozva megakadályozná, hogy többet dolgozzon. Ha a játékos lecsatlakozik lementi, az ismétlések számát és ha újra feljön akkor a régi ismétlések számától folytatná. Nekem így hirtelen ez a két variáns jutott az eszembe, bár lehet hogy csak pár pohár sör tette meg a hatását. Ha tudtok könnyebbet és hasznosabbat kíváncsi lennék rá.