A problémám a következõ, rendõr leaderként beírom hogy /duty akkor minden rendben mûködik, vagyis leader skinre(288) cseréli a skinemet. Ha pl.: Rang 4 esen írom be /duty akkor CJ skinjét kapom meg.
Ha valaki tud segíteni megköszönném.
Parancs: 
    if(strcmp(cmd, \"/duty\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
   GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
   if(PlayerInfo[playerid][pMember]==1||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
   {
      if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,255.3,77.4,1003.6) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,-1616.1294,681.1594,7.1875) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,3,273.1497,118.1322,1004.6172) || PlayerInfo[playerid][pLocal] != 255)
      {
          if(OnDuty[playerid]==0)
           {
            new dutyskin1 = PlayerInfo[playerid][pChar];
            SetPlayerSkin(playerid, dutyskin1);
             format(string, sizeof(string), \"* Rendõr %s kiveszi a fegyvereket és felveszi a ruhát.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 24, 150);
                        GivePlayerWeapon(playerid, 29, 800);
            SetPlayerArmour(playerid, 100);
            SetPlayerHealth(playerid, 100);
            OnDuty[playerid] = 1;
         }
         else if(OnDuty[playerid]==1)
         {
             new originalskin = PlayerInfo[playerid][pModel];
            SetPlayerSkin(playerid, originalskin);
            format(string, sizeof(string), \"* Rendor %s beteszi a szekrénybe a ruhát és a fegyvereit.\", sendername);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            ResetPlayerWeapons(playerid);
            SetPlayerArmour(playerid, 0);
            OnDuty[playerid] = 0;
         }
      }
      else
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"   Nem vagy szekrénynél !\");
         return 1;
      }
   }
            else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 4||PlayerInfo[playerid][pLeader] == 4)
   {
       if(JobDuty[playerid] == 1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Leraktad a szolgálatot , nem tudod fogadni a hívásokat.\");
           JobDuty[playerid] = 0;
           Medics -= 1;
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Szolgálatba álltál , mostantól tudod fogadni a hívásokat..\");
         SendClientMessageToAll (COLOR_LIGHTBLUE, \"* A mentosök szolgállatban. Hívd oket ha szükséd van rájuk (/c).\");
         JobDuty[playerid] = 1;
           Medics += 1;
       }
   }
   else if(PlayerInfo[playerid][pJob] == 7)
   {
       if(JobDuty[playerid] == 1)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Kiléptél a szolgálatból.\");
           JobDuty[playerid] = 0;
           Mechanics -= 1;
       }
       else
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"* Szolgálatba léptél.\");
           JobDuty[playerid] = 1;
           Mechanics += 1;
       }
   }
   else
   {
       SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD1, \"   Nem vagy rendõr! !\");
   }
}
return 1;
}