Szerző Téma: DTRPG  (Megtekintve 871 alkalommal)

DTRPG
« Dátum: 2012. szeptember 25. - 15:20:08 »
0 Show voters
Sziasztok!!
Van egy olyan gondom hogy beletettem mod-ba  a /tuningolás parancsot (Szerelõknek), minden mûködik normálisan.
De mikor ráteszem kereket az autóra s kiszállok, a kocsi respawn-ol akkor eltûnik róla a kerék amit rátettem. Ez miért lehet??

Nem elérhető Olie

  • 892
  • Roleplay Õrült
    • Profil megtekintése
DTRPG
« Válasz #1 Dátum: 2012. szeptember 26. - 09:23:53 »
0 Show voters
Idézetet írta: patyes96 date=1348579208\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"27941\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Sziasztok!!
Van egy olyan gondom hogy beletettem mod-ba  a /tuningolás parancsot (Szerelõknek), minden mûködik normálisan.
De mikor ráteszem kereket az autóra s kiszállok, a kocsi respawn-ol akkor eltûnik róla a kerék amit rátettem. Ez miért lehet??
 
Csak a kerék tûnik el, vagy a többi is?
(Spoiler, Lökhárító..)

DTRPG
« Válasz #2 Dátum: 2012. szeptember 26. - 13:37:45 »
0 Show voters
minden, amit rárakok. Kell a parancs amivel tuningolok?

DTRPG
« Válasz #3 Dátum: 2012. szeptember 26. - 13:58:26 »
0 Show voters
Jó lenne De egy kérdés minek tuning rp szervere?

DTRPG
« Válasz #4 Dátum: 2012. szeptember 26. - 15:44:34 »
0 Show voters
if(strcmp(cmd, \"/tuningolás\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 17 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 17 || Admin(playerid, 2))
    {
        if (!PlayerToPoint(20, playerid,-301.6800,2680.8389,62.7078))
        {
            SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2, \"Nem vagy a szerelõtelepen!\");
            return 1;
        }
       new x_job[128];
   x_job = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_job))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nevek: Kerék, Paintjob, Kinézet\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
      return 1;
   }
   new x_job2[128];
   x_job2 = strtok(cmdtext, idx);
   if(!strlen(x_job2))
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HASZNÁLAT: /tuningolás [név] [melyik]\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Melyik: Kerék: 1-6, Paintjob: 1-3, Kinézet: 1\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"============================================\");
      return 1;
   }
   new kocsiidx = GetClosestCar(playerid);
   if(strcmp(x_job,\"Kerék\",true) == 0)
   {
       if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1084;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
                 SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1073;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1075;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
                     PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"4\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1077;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"5\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1079;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"6\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 150000)
          {
              CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 0;
            CarInfo[kocsiidx][cKerek] = 1080;
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Kereket!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 150000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -150000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s kereket szerelt egy kocsira.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"kereket szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s kereket szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (150.000$)\");
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Kerekek, 1-6-ig!!\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"Paintjob\",true) == 0)
   {
       if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
          {
            CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 1; //Direkt van így!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"2\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
          {
            CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 2; //Direkt van így!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
         }
      }
      if(strcmp(x_job2,\"3\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 200000)
          {
            CarInfo[kocsiidx][cPaintjob] = 3; //Direkt van így!
            SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira Paintjobot!\");
            PlayerInfo[playerid][Penz] -= 200000;
            SafeGivePlayerMoney(playerid, -200000);
            varoskassza += 50000;
            Savevaroskassza();
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            new nev[32];
            GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
            format(string, sizeof(string), \"* %s lefestett egy kocsit stílusosan.\", nev);
            ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
            SetPlayerChatBubble(playerid, \"lefestett egy kocsit stílusosan.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
            new h,mi,s,y,m,d;
            getdate(y,m,d);
            gettime(h,mi,s);
            format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s lefestett egy kocsit stílusosan.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
            LoOoG(stringx);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            ApplyAnimation(playerid,\"SPRAYCAN\",\"spraycan_full\",4.0,0,0,0,0,0);
            //Kocsi újra spawnolása
            new Float:health;
            new Float:x,Float:yy,Float:z;
            new Float:a;
            GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
            GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
            GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
            GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
            CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
            CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
            CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
            SaveCarCoords();
            OnPlayerUpdate(playerid);
             DestroyVehicle(kocsiidx);
             CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
              SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
            ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
            AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
              format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
              SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
              //--
         }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (200.000$)\");
         }
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Paintjob, 1-3!!\");
      }
   }
   if(strcmp(x_job,\"Kinézet\",true) == 0)
   {
       if(strcmp(x_job2,\"1\",true) == 0)
      {
          if(PlayerInfo[playerid][Penz] >= 300000)
          {
              new huhu = GetVehicleModel(kocsiidx);
              if(huhu == 562 || huhu == 560 || huhu == 565 || huhu == 559 || huhu == 561 || huhu == 558 || huhu == 575 || huhu == 534 || huhu == 536 || huhu == 567 || huhu == 420 || huhu == 400 || huhu == 401 || huhu == 576)
              {
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 562)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1171;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1149;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1035;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1147;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1036;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1040;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 560)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1028;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1169;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1141;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1032;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1138;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1026;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1027;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 565)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1046;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1153;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1150;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1054;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1049;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1047;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1051;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 559)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1065;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1160;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1159;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1067;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1162;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1069;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1071;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 561)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1064;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1155;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1154;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1055;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1158;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1056;
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1062;
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 558)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1089;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1166;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1168;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1088;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1164;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1090;
                      CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1094;
                      CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                      CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                      CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 575)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1044;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1174;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1176;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1042;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1099;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 534)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1126;
                            CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1179;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1180;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1122;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1101;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1125;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1123;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1100;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 536)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1104;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1182;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1184;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1108;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1107;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 567)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1129;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1189;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1187;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1102;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1133;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 420)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1139;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 400)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1018;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1013;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1086;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 401)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1086;
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1139;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1012;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1013;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1042;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 1043;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 1018;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 1006;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 1007;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 1017;
               }
               if(GetVehicleModel(kocsiidx) == 576)
               {
                   CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                  CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  //--
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet1] = 1191;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet2] = 1193;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet3] = 1018;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet4] = 1134;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet5] = 1137;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet6] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet7] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet8] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet9] = 0;
                     CarInfo[kocsiidx][cKinezet10] = 0;
                  }
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Sikeresen raktál a kocsira kinézetet!\");
               PlayerInfo[playerid][Penz] -= 300000;
               SafeGivePlayerMoney(playerid, -300000);
               varoskassza += 50000;
               Savevaroskassza();
               ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
               ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
               new nev[32];
               GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
               format(string, sizeof(string), \"* %s karosszériát szerelt egy kocsira.\", nev);
               ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
               SetPlayerChatBubble(playerid, \"karosszériát szerelt egy kocsira.\", COLOR_PURPLE, 80.0, 10000);
               new h,mi,s,y,m,d;
               getdate(y,m,d);
               gettime(h,mi,s);
               format(stringx,sizeof(stringx), \"[%d/%d/%d][%d:%d:%d] %s karosszériát szerelt egy kocsira.\",y,m,d,h,mi,s,nev);
               LoOoG(stringx);
               ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
               ApplyAnimation(playerid, \"BOMBER\",\"BOM_Plant_Loop\",4.0,1,0,0,1,0);
               //Kocsi újra spawnolása
               new Float:health;
               new Float:x,Float:yy,Float:z;
               new Float:a;
               GetVehicleHealth(kocsiidx, health);
               GetVehiclePos(kocsiidx, x, yy, z);
               GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
               GetVehicleZAngle(kocsiidx, a);
               CarInfo[kocsiidx][cLocationx] = x;
               CarInfo[kocsiidx][cLocationy] = yy;
               CarInfo[kocsiidx][cLocationz] = z;
               CarInfo[kocsiidx][cAngle] = a;
               SaveCarCoords();
               OnPlayerUpdate(playerid);
                DestroyVehicle(kocsiidx);
                CreateVehicle(CarInfo[kocsiidx][cModel],CarInfo[kocsiidx][cLocationx],CarInfo[kocsiidx][cLocationy],CarInfo[kocsiidx][cLocationz]+1.0,CarInfo[kocsiidx][cAngle],CarInfo[kocsiidx][cColorOne],CarInfo[kocsiidx][cColorTwo],60000);
                 SetVehicleHealth(kocsiidx, health);
                 format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
                 SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
                 AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKerek]);
               ChangeVehiclePaintjob(kocsiidx, CarInfo[kocsiidx][cPaintjob]-1);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet1]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet2]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet3]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet4]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet5]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet6]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet7]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet8]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet9]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cKinezet10]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cNitro]);
               AddVehicleComponent(kocsiidx,CarInfo[kocsiidx][cHidraulika]);
                 format(string, sizeof(string), \"LV-%d\", kocsiidx);
                 SetVehicleNumberPlate(kocsiidx, string);
                 //--
            }
            else
            {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Erre a kocsira nem rakhatsz tuningot!\");
            }
            }
         else
         {
             SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Nincs elég pénzed! (300.000$)\");
         }
      }
   }
   SaveCarCoords();
}
return 1;
}

 

De egy kérdés minek tuning rp szervere?[/quote]
Csak mert mint IRL!IRL is vannak tuningolt kocsik pl! :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal