Hali ! nekem kéne egy nagyon nagy segítség ! DT módból Rp tesztet kéne kivenni úgy hogy csak nemet és élet kort kérdezen csak és akkor már regizet is
if(RegistrationStep[playerid] > 0)
{
if(RegistrationStep[playerid] == 1)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"fiú\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"fiu\")))
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Rendben, szóval fiú vagy.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Hány éves vagy? (pl: 15)\");
new maleskin;
maleskin = random(sizeof(CivMalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, maleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = maleskin;
RegistrationStep[playerid] = 2;
return 0;
}
else if((strcmp(\"lány\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"lany\")))
{
PlayerInfo[playerid][pSex] = 2;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Rendben, szóval lány vagy.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Hány éves vagy? (pl: 15)\");
new femaleskin;
femaleskin = random(sizeof(CivFemalePeds));
SetPlayerSkin(playerid, femaleskin);
PlayerInfo[playerid][Civilruha1] = femaleskin;
RegistrationStep[playerid] = 2;
return 0;
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Nemed? Fiú, vagy Lány?\");
}
return 0;
}
else if(RegistrationStep[playerid] == 2)
{
new age = strvalEx(text);
if(age < 0 || age > 99)
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Hány éves vagy? (pl: 15)\");
return 0;
}
PlayerInfo[playerid][pAge] = age;
format(string, sizeof(string), \"Rendben, te %d éves vagy.\",PlayerInfo[playerid][pAge]);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, string);
RegistrationStep[playerid] = 3;
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Hol szeretnél lakni? ([1]Palomino/[2]Blueberry)\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Írj be a név elõtt szereplõ számot!\");
return 0;
}
else if(RegistrationStep[playerid] == 3)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"1\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"1\")))
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 1;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Rendben, szóval Palomino-ban szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
RegistrationStep[playerid] = 0;
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent az RP vagyis a RolePlay?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Való Élet\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Szerepjáték\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Nemtudom\");
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
return 0;
}
else if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 2;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Rendben, szóval Blueberry-ben szeretnél lakni.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Köszönjük hogy megadtad az adataidat.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
RegistrationStep[playerid] = 0;
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent az RP vagyis a RolePlay?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Való Élet\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Szerepjáték\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Nemtudom\");
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
return 0;
}
/*else if((strcmp(\"angol\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"angol\")))
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 3;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Ok, so you are from Asia.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kösz, hogy megadtad az adataid.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
RegistrationStep[playerid] = 0;
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \">> Használhatsz fegyvert? <<\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Nem\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Igen\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Igen, de Csak DM-re\");
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
return 0;
}
else if((strcmp(\"német\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"német\")))
{
PlayerInfo[playerid][pOrigin] = 4;
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Ok, so you are from Africa.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Kösz, hogy megadtad az adataid.\");//, now you will proceed to the Tutorial.\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Most következik az RP teszt.\");
RegistrationStep[playerid] = 0;
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \">> Használhatsz fegyvert? <<\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Nem\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Igen\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Igen, de Csak DM-re\");
RegistrationQuestion[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 1;
//TutTime[playerid] = 118;
return 0;
}*/
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Hol szeretnél lakni? ([1]Palomino/[2]Blueberry)\");
}
return 0;
}
return 0;
}
if(RegistrationQuestion[playerid] > 0)
{
if(RegistrationQuestion[playerid] == 1)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent a PG vagyis a PowerGaming?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Folytonos öldöklés, ok nélkül\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Folyamatosan elütök valakit és ezzel megölöm\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Olyat teszek amire a való életbe nem lennék képes\")
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 2;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 10);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 2)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"3\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"3\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent a DM vagyis a DeatMatch?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Visszamegyek arra a helyre ahol megöltem valakit és megint megölöm\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Folytonos öldöklés, ok nélkül\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Kezdöhelyén megölni valakit\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 3;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 3)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent az MG vagyis a MetaGaming?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Halál utáni bosszúállás\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Olyat teszek amire a való életbe nem lennék képes\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 4;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 4)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent a DB vagyis a DriveBy?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Folyamatosan elütök valakit és ezzel megölöm\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Valakit a kezdõhelyén megölni\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Kezdöhelyén megölni valakit\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 5;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 5)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"1\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"1\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent az RK vagyis a RevengeKill?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Egy játékost a kezdõhelyén megölni\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Folytonos öldöklés, ok nélkül\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Halál utáni bosszúállás\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 6;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 6)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"3\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"3\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Mit jelent az SK vagyis a SpawnKill?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Folytonos öldöklés, ok nélkül\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Szerepen kívüli adat felhasználása szerepben\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Egy játékost a kezdõhelyén megölni\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 7;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 7)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"3\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"3\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Melyik az OOC Chat?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. /k\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. /b\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. /s\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 8;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] ==
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Melyik a helyes hírdetés?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. Sanchez eladó, érdeklõdni telefonon! Tel.Szám:042341\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. Soti eladó /pm 0\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. Egy admin kérem keressen fel!\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 9;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 9)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"1\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"1\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
ClearChatbox(playerid, 1);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, \"Melyik a helyes /me?\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"1. /me világuralomra tör\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"2. /me megüti magát, de nem esik komolyabb baja\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"3. /me kitörte a nyakát\");
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationQuestion[playerid] = 10;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit!\");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
else if(RegistrationQuestion[playerid] == 10)
{
new idx;
tmp = strtok(text, idx);
if((strcmp(\"2\", tmp, true, strlen(tmp)) == 0) && (strlen(tmp) == strlen(\"2\")))
{
ClearChatbox(playerid, 2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Jó Válasz!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Sikeresen letetted az RP tesztet!\");
ClearChatbox(playerid, 3);
RegistrationQuestion[playerid] = 0;
//PlayerInfo[playerid][pTut] = 1;
ClearChatbox(playerid, 2);
/*gOoc[playerid] = 0; gNews[playerid] = 0; gFam[playerid] = 0; gCFam[playerid] = 0;
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
MedicBill[playerid] = 0;
AfterTutorial[playerid] = 1;
SetTimerEx(\"UnsetAfterTutorial\", 2500, false, \"i\", playerid);
SetTimerEx(\"UnsetFirstSpawn\", 5000, false, \"i\", playerid);
SetPlayerSpawn(playerid);*/
ClearChatbox(playerid, 2);
RegistrationStep[playerid] = 0;
TutTime[playerid] = 1;
return 0;
}
else
{
ClearChatbox(playerid, 4);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Megbuktál a teszten!\");
SendClientMessage(playerid, COLOR_YELLOW2, \"Menj fel az oldalra és tanulj még egy kicsit! \");
Kick(playerid);
return 0;
}
}
}
Eddig akár hogyan próbáltam soha nem volt jó ! :S