- 
				Hogy lehet azt megcsinálni fs be hogyha valaki oda áll egy helyre akkor beugrik neki egy dialog és kiirja azt amit mi beleirtunk 
 
 
 ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
 
 
 ebben a formában
- 
				
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
 {
 ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
 
 
 Probáld meg így, de most attol füg hol akkarod? Egy adott helyen vagy Spawnkor ?
- 
				egy adott helyen
 de nem tudnád nekem beleirni egy fs be légyszi?
- 
				#include <a_samp>
 public OnPlayerUpdate(playerid)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
 Így talán. Amikor belemegy a láthatatlan CP-be, akkor kiadja neki, így nem kell parancsal stb...
- 
				Megelõztél  :thumbsup:
 De itt van parancsal is ha így kellene:
 
 
 #include <a_samp>
 #include <zcmd>
 public OnFilterScriptInit()
 {
 print(\"\\n--Szkript Betöltve!.\\n\");
 return 1;
 }
 CMD:parancs(playerid, params[])
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
 {
 ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
 
 
 Írd átt az X,Y,Z kordinátákat hol szeretnéd használni a parancsot !!
- 
				Kösz:D:P csak hol itt a parancs XD
 +ment :)
- 
				Most parancsosra akarod, vagy ha simán odamegy, és kiírja?
 Mert ha azt akarod, hogy ha simán odamegy, és kiíja neki, akkor ezt használd!
 
 #include <a_samp>
 public OnPlayerUpdate(playerid)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
- 
				okés köszi gabi neked is még annyit oldj már meg nekem hogy többet egy más alá hogy tudok mert látom itt nem ugy van a zárás.. vagy nem is értem mind1 azt ha megtudnád még megköszönném
 mármint több dialogot hogy egyik ittvan másik ott az a lényeg ezzel a mintával tudjak sokat..
- 
				Így: :)
 
 #include <a_samp>
 public OnPlayerUpdate(playerid)
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
 }
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
 {
 ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Józsi\", \"Józsi bácsi!\", \"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
 Ez alapján még tovább tudod csinálni.
- 
				Megelõztél  :thumbsup:
 De itt van parancsal is ha így kellene:
 
 
 #include <a_samp>
 #include <zcmd>
 public OnFilterScriptInit()
 {
 print(\"\\n--Szkript Betöltve!.\\n\");
 return 1;
 }
 CMD:parancs(playerid, params[])
 {
 if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
 {
 ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
 }
 return 1;
 }
 
 
 
 Írd átt az X,Y,Z kordinátákat hol szeretnéd használni a parancsot !!
 
 
 javítva! És megcsináltam ZCMD -vel!