-
Hogy lehet azt megcsinálni fs be hogyha valaki oda áll egy helyre akkor beugrik neki egy dialog és kiirja azt amit mi beleirtunk
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
ebben a formában
-
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
}
return 1;
}
Probáld meg így, de most attol füg hol akkarod? Egy adott helyen vagy Spawnkor ?
-
egy adott helyen
de nem tudnád nekem beleirni egy fs be légyszi?
-
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
}
return 1;
}
Így talán. Amikor belemegy a láthatatlan CP-be, akkor kiadja neki, így nem kell parancsal stb...
-
Megelõztél :thumbsup:
De itt van parancsal is ha így kellene:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Szkript Betöltve!.\\n\");
return 1;
}
CMD:parancs(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
}
return 1;
}
Írd átt az X,Y,Z kordinátákat hol szeretnéd használni a parancsot !!
-
Kösz:D:P csak hol itt a parancs XD
+ment :)
-
Most parancsosra akarod, vagy ha simán odamegy, és kiírja?
Mert ha azt akarod, hogy ha simán odamegy, és kiíja neki, akkor ezt használd!
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
}
return 1;
}
-
okés köszi gabi neked is még annyit oldj már meg nekem hogy többet egy más alá hogy tudok mert látom itt nem ugy van a zárás.. vagy nem is értem mind1 azt ha megtudnád még megköszönném
mármint több dialogot hogy egyik ittvan másik ott az a lényeg ezzel a mintával tudjak sokat..
-
Így: :)
#include <a_samp>
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Notice\", \"You connected to the server\", \"Close\",\"\");
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X, Y, Z))// X, Y, Z helyére írd a kordinátát!
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1 , DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Józsi\", \"Józsi bácsi!\", \"Close\",\"\");
}
return 1;
}
Ez alapján még tovább tudod csinálni.
-
Megelõztél :thumbsup:
De itt van parancsal is ha így kellene:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--Szkript Betöltve!.\\n\");
return 1;
}
CMD:parancs(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, X,Y,Z))
{
ShowPlayerDialog(playerid,1,DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"Notice\",\"You connected to the server\",\"Close\",\"\");
}
return 1;
}
Írd átt az X,Y,Z kordinátákat hol szeretnéd használni a parancsot !!
javítva! És megcsináltam ZCMD -vel!