#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#define DIALOG_VEHICLE 123 // Itt definiálod a dialog ID -jét, vigyázz, nehogy a dialogid-k összekeveredjenek!! (összekeveredjenek == ugyanaz a dialogid 2 teljesen más dialognak)#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))public OnGameModeInit() // Ez akkor fog lefutni amikor a szerver elindul{ManualVehicleEngineAndLights(); // Ez arra kell, hogyha beszáll valaki a kocsiba nem fogja a motort beindítani a mód, és nem fogja a lámpákat felkapcsolni, csak akkor, ha azt a játékos beindítja/felkapcsoljareturn 1;}public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys) // Ez akkor fut le, ha a játékos lenyom valamilyen gombot{if(PRESSED(KEY_YES)) // Ha ez a gomb a \'KEY_YES\' vagyis alapértelmezetten az \'Y\'{if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) // És benne ül egy járműben, a vezető helyén{ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_VEHICLE,DIALOG_STYLE_LIST,\"Járműkezelő\",\"Beindít\\nLeállít\\nCsomagtarto Nyit\\nCsomagtarto Zár\",\"Kiválaszt\",\"Mégsem\");//Előhozzuk ezt a dialogot, aminek az érdemi része a OnDialogResponse() nál található}}return 1;}public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]){if(dialogid == DIALOG_VEHICLE) // Ha a diaogid egyenlő DIALOG_VEHICLE (Vagyis azzal amivel a járműveket kezeled){if(!response) return 1;if(listitem == 0) // Ha a Beindítra vagyis az elsőre kattint akkor ez fut le{new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; // Ezekkel hozod létre azokat a változókat amiket a funkció használ felGetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); // Ez a függvény lekéri a jármű paramétereitSetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),true,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); // Ez pedig átváltoztatja, tehát Motort ki be kapcsolja, Lámpát fel le kapcsolja stb.SendClientMessage(playerid, -1, \"Beindítottad a motort!\");}else if(listitem == 1) // De ha a Leállítra kattint rá, akkor ez fut le{new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),false,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);SendClientMessage(playerid, -1, \"Leállítottad a motort!\");}else if(listitem == 2) // És így továbbb{new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,true,objective);SendClientMessage(playerid, -1, \"Kinyitottad a csomagtartót!\");}else if(listitem == 3){new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;GetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);SetVehicleParamsEx(GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,false,objective);SendClientMessage(playerid, -1, \"Bezártad a csomagtartót!\");}}return 1;}public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) // Ha a játékos beszáll egy járműbe{if(ispassenger == 0) // És ha a vezető helyére ül{SendClientMessage(playerid,-1,\"Beszáltál egy járműbe! Ahoz, hogy elindítsd, nyomd meg az \'Y\' -t!\"); // Tájékoztatjuk arról, hogy hogyan indíthatja be}return 1;}
CMD:motorhazteto(playerid,params[]){ new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)){if(vehicleid < 47 || vehicleid > 50){ if(GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_DRIVER) { if(vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] == 0) { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,1,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Kinyitottad a motorháztetőt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 1; } else { new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective; GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective); SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,0,boot,objective); SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"Becsuktad a motorháztetőt!\"); vInfo[vehicleid][MOTORHAZTETO] = 0; } }}}return 1;}