GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => Szkript kérések => SA-MP: Szerverfejlesztés => RP/RPG kérések => A témát indította: Norbee99 - 2014. július 19. - 19:54:34

Cím: Defensive RPG: alog "bug"
Írta: Norbee99 - 2014. július 19. - 19:54:34
Sziasztok!
Ezt a témát azért nyitom, mert segítséget szeretnék kérni. Az lenne a problémám, hogy a defensive modeba van egy olyan bug, hogy ha egy nem adminisztrátor megtudja az alogot, akkor õ be tud lépni akárki karijával, akár a tulajéval is azon a módon, hogy mielõtt beírná a jelszót, beírja az alogot, és akkor jelszót sem kér tõle a játék, hanem automatikusan belép.
Pl. Kiss_Jozsef, aki nem admin, megtudja valahonnan az alogot, és õ fellép Nagy_Sandor (tulajdonos) néven, és mielõtt bejelentkezne, beírja az adminjelszót, s ezután trollkodik a playerekkel, bannolgat mindenkit oknélkül stb.
Azt szeretném megtudni, hogy ezt mely módon tudnám orvosolni.
Cím: Defensive RPG: alog "bug"
Írta: Nátha - 2014. július 20. - 11:08:38
Akkor engedd az /alog parancs használatát ha már le van spawnolva a játékos.
Cím: Defensive RPG: alog "bug"
Írta: Norbee99 - 2014. július 20. - 16:08:06
Itt a kód, segítenél?
 
CMD:alog(playerid, params[])
{
new Beirt, S[128];
if(sscanf(params, \"d\", Beirt)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /alog < Admin Jelszó >\");
if(pInfo[playerid][pALogin] == 0)
{
    if(Beirt == AdminJelszo)
    {
   format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s sikeresen beírta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
   SendAdminMessage(PIROS, S);
   SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Sikeresen beírtad az admin jelszót!\");
           pInfo[playerid][pALogin] = 1;
}
    else
    {
      format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s elrontotta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
   SendAdminMessage(PIROS, S);
    }
}
    else
    {
       SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már be vagy jelentkezve!\");
    }
   
return 1;
}

 
[mod]Javítottam a

taget

tagre, a feleslegesen nagyméretû betûket pedig lekicsinyítettem![/mod]
Cím: Defensive RPG: alog "bug"
Írta: Ryan_Adam - 2014. július 22. - 19:51:19
Tessék.
[pawn]CMD:alog(playerid, params[])
{
        new Beirt, S[128];
       
        if(sscanf(params, \"d\", Beirt)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /alog < Admin Jelszó >\");
       
    if(Beloggolt[playerid] == 1)
{
        if(pInfo[playerid][pALogin] == 0)
        {
            if(Beirt == AdminJelszo)
            {
                        format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s sikeresen beírta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
                        SendAdminMessage(PIROS, S);
                        SendClientMessage(playerid, NARANCS, \"* Sikeresen beírtad az admin jelszót!\");
                        pInfo[playerid][pALogin] = 1;
                }
            else
            {
                        format(S, sizeof(S), \"< aLogin > %s elrontotta az admin jelszót!\", Nev(playerid));
                        SendAdminMessage(PIROS, S);
            }
        }
    else
    {
        SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Már be vagy jelentkezve!\");
    }
    }
        return 1;
}[/pawn]
Cím: Defensive RPG: alog "bug"
Írta: Flash - 2014. augusztus 12. - 19:17:18
[mod]Ha megoldódott a téma, kérlek zárd![/mod]