Szerző Téma: Object megállapítása  (Megtekintve 1086 alkalommal)

Object megállapítása
« Dátum: 2013. Szeptember 08. - 15:22:30 »
0 Show voters
Hellotok nekem van ez a code-m!
 
   if(strcmp(cmd, \"/rfelvesz\", true) == 0 )
{
if(IsPlayerInVehicle(playerid,targoncaid))
{
   new Float:X,Float:Y,Float:Z;
   GetPlayerObjectPos(3594,X,Y,Z);
   if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,100.0,X,Y,Z))
   {
   new roncs = CreateObject(3594,  -0.209999, 1.359998, 0.539999, 0.000000, 0.000000, -83.474952);
   AttachObjectToVehicle(roncs, GetPlayerVehicleID(playerid), -0.209999, 1.359998, 0.539999, 0.000000, 0.000000, -83.474952);
   }
   else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem vagy egy roncs közelébese!\");
}
else SendClientMessage(playerid,-1,\"Nem ülsz targoncába!\");
return 1;
}

 
És ezzel azt érném el hogy a targoncára crealná le az objectet!De valamiért úgy érzékeli hogy nincs ott a az object!
Nem írtam el az object idt!
\"width=500http://kepfeltoltes.hu/130908/sa-mp-390_www.kepfeltoltes.hu__www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]
Így néz ki!A Roncs objectet akkor hozza létre amikor a kocsi felrobban!
Ezt kellene valahogy megoldani,hogy érzékelje hogy az object ott van a targonca közelébe!
Válaszokat nagyon megköszönném!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal